poniedziałek, 13 maja 2013

Krótka historia wzmocnienia paznokcia- Delia S.O.S

No dobra, nie krótka, bo trwała ponad 3 miesiące.
Tak, wiem głupota boli itd. Ale chciałam mieć ładne pazurki i wiedziałam, ile to będzie kosztować.

mowa o tipsach i ich zniszczeniach.

Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka zdjęć i opisać to, co robiłam, żeby odbudować pazurki.

Najpierw mały miks.


  

Jak na nie patrzę to czuję ten ból...... grrr jak mi teraz dobrze.
Mam Wam opisać, jak bolą paznokcie? Lepiej nie, czuje się wszystko, każde dotknięcie, jak milion igieł...

Ale nie o tym dzisiaj.


100dniówka- piękne paznokcie, wow śliczności itd, potem odrosty, malowanie odrostów, WF, na którym straciłam pół tipsa i trzeba się reszty pozbyć. Trwało to baaardzo długo, bo klej trzymał mocno.

Co było potem? Ból płacz i zgrzytanie zębami, ale czego się nie robi...

Wzięłam się za siebie.
1. Spiłowanie paznokci na minimum.
2. Moczenie pazurków w ciepłej wodzie- żeby nieco się rozluźniły.
3. Malowanie odżywką- jakaś tam w domu była.
4. Co wieczór przez około 4 tygodnie wmasowywałam olejek rycynowy.
5. Piłowanie paznokcie raz niewiemile- cały czas na krótko.
6. Malowanie płytki kryjącymi lakierami.
7. Przełom!- kuracja  S.O.S  Delia.
8. Taaa daaam pazurki wróciły!


A teraz troszkę konkretniej.

Olejek rycynowy pomógł, bo płytka się nieco wzmocniła, ale nadal wyglądała fatalnie. Będąc w Sekrecie Urody wpadłam na pazurkowe stoisko i tam przez przypadek (dosłownie) kupiłamS.O.S


Zgodnie z 'instrukcją' malowałam paznokcie przez 4 dni- codziennie nowa warstwa(przy czym po 3-4 odpryskiwała). Potem zmywałam i wmasowywałam olejek rycynowy. Następnego dnia rano znowu malowałam itd. Po dwóch tygodniach efekt był genialny!
 

Paznokcie urosły, były twardsze, płytka ładniejsza-szok. :) Mega pozytywne zaskoczenie.
Mam jednak 'ale' gratisu-kremu. Smarowałam nim skórki i mnie zawiódł- robiły się zadziorki. ale co tam- ważne paznokcie


I na koniec przypomnienie :)

 

Jak dla mnie Delia sprawdziła się super :) Teraz stosuję jedynie jedną warstwę pod lakier jako bazę.:)

Dzisiaj malując paznokcie zauważyłam, że muzę im poświęcić znacznie więcej czasu, bo tak urosły :P
A jak tam Wasze paznokcie?:)

Pozdrawiam, Gabi;**

52 komentarze:

  1. też miałam problem z paznokciami ale na szczęście obcięcie na krótko i odżywka po kilku tygodniach pomogły i teraz mam dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi dopiero SOS pomógł:)

      Usuń
    2. ja miałam po zimie paznokcie w opłakanym stanie, ale ok 2 tygodnie z odżywką Lovely z wapniem i bodajże witaminą C lub A i są jak nowe ;)

      Usuń
  2. ja nie lubię tipsów , ale dałaś praktyczne rady :)
    zapraszam do mnie ♥
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc- ja tez nie przepadam za nimi, ale studniówka to taki wyjątkowy dzień:P

      Usuń
  3. no są ładne;P a wgl jaka cena tego SOS do paznokci;P ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, też chcę takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teeeż uwielbiam zelki <333 Najbardziej te Frugo i takie z Lidla <333

      Usuń
    2. Dokładnie te <333 kupuję je hurtowo, gdy są na promocji ;;)

      Usuń
  5. Mnie również jest potrzebna taka kuracja. Ostatnio mam nardzo słabe paznokcie. łamią mi się jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ja to znam? łamią, wyginają, robią co chcą?:)
      wyleczyłam się z tego :P

      Usuń
  6. a odtłuszczałaś paznokcie po olejku rycynowym? ja zaczęłam traktować paznokcie odtłuszczaczem przed nałożeniem pierwszej warstwy odżywki i potem trzyma nawet 5 dni:) chociaż wiem, że to też indywidualna kwestia płytki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nic nie robiłam, bo moja płytka bardzo lubi wchłaniać wszelkie olejki- dlatego koleżanka przy robieniu tipsów męczyła się ponad 5h, bo klej nie łapał :P więc stwierdziłam, że z olejkiem też nie będę kombinować:)

      Usuń
  7. Najważniejsze, że paznokcie wróciły do poprzedniego stanu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje mają się dobrze, jedyny mój problem teraz to żółta płytka paznokcia, niestety lakier jednej firmy mi tak zaszkodził..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to za lakier? mam się go wystrzegać?

      Usuń
  9. Moje paznokcie są długie. Ale gdy nie mam nałożonego lakieru, ani odżywki to rozdwajają się, albo łamią.. Nie jestem z tego faktu zadowolona - trzeba coś z tym fantem robić ;c
    a był taki czas, że paznokcie miałam zdrowe! ;c echhhhh!
    a po tipsach raz prawie 7 miesiecy dochodziły do siebie... ;c to była masakra! Non stop w którkich paznokciach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może spróbuj tej kuracji? albo chociaż od czasu do czasu posmaruj olejkiem rycynowym:)

      moom a ja narzekam na 3 miesiące.

      Usuń
  10. Kochana, po zdjęciu widzę, że paznokcie były źle ściągnięte i dlatego coś takiego się stało, ale pięknie je zregenerowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej nie będę mówić, jak zostały ściągnięte, bo mnie udusisz:P moja głupota...

      Usuń
    2. hihi ja już się domyślam jak :P

      Usuń
  11. Dlatego ja NEVER EVER nie założę tipsów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tam, ojj tam:P wszystko ma swoje wady i zalety :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam tipsów i mieć nie będę. pamiętam jak był BUM na te tipsy i swoją drogą jak dla mnie trochę wiocha. Jeszcze te żelowe to ok , ale plastiki to kompletne nieporozumienie. Teraz masz fajne pazurki:) Moje skórki potrzebują nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie lubię plastików, wgl tipsy mogłyby dla mnie nie istnieć, ale no wiesz- to była ta jedna z niewielu okazji, żeby mieć cudne paznokcie :)

      Usuń
  13. Paznokcie po kuracji wyglądają ślicznie ;) Wiem co to ból paznokcia mnie strasnzie bolały po odżywce Eveline 8w1 to było uczucie tak jak napisałaś tak jkaby igły się wbjały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam właśnie o mrocznych stronach tej odżywki. Sama miałam ja w rękach, ale odłożyłam :)

      Usuń
  14. ojj znam ten efekt po tipsach ;) ale super się poprawiły

    OdpowiedzUsuń
  15. Gabrycha wspaniałe masz pazury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi się też Gabrycha podoba :D
      spokojnie, zgłoszenie jest! muszę zaakceptować ;)

      Usuń
    2. Osz Ty!!! a co kupiłaś?!
      ja się nie mogę doczekać :D już im zrobiłam trochę miejsce na półeczce :D mało bo mało,ale jakoś je upcham ;D

      Usuń
    3. ja w Rzeszowie? :D to nie moje tereny ;)
      mogę pomóc ;)

      Usuń
  16. miałam tipsy dwa razy w życiu i wiem że to było o dwa razy za dużo ;)
    fajnie że trafiłaś na produkt który tak ładnie odbudował Ci paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no chcemy coś zorganizować, ale nie wiem czy to dojdzie do skutku ;)
    a może i Ty byś była chętna? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. no to super! :)
    a powiedz mi - ja Cię kojarzę z wizażu, czy nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a jesteś z Rzeszowa czy okolic? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem , że przyszła studentka? :)
      No to jak tylko coś będzie wiadomo to dam znac odnośnie spotkania! :)

      Usuń
  20. duża zmiana :-)

    to dobrze, że nie jestem sama :D
    ja w 6 Weidera poddałam sie jeszcze wcześniej i już nawet nie próbuje :p
    ale brzuszki też robię, mam nawet specjalną ławeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooooo ;D to już wiem co kupie jak skończy się moje Miracle Cure ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także kiedyś miałam tipsy, pomogła mi odżywka Eveline 8w1, później Nail Tek, bo po odstawieniu Eveline stan prawie wrócił do poprzedniego :/ Nie mówiąc już o tym jak koszmarnie wysuszyła mi skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama odżywka nie jest zła, wzmocniła mi paznokcie kiedy ją stosowałam, ale po odstawieniu jej i po dłuższym czasie nie używania, pazurki wróciły do stanu jaki był wcześniej, czyli dalej się rozdwajały i łamały :/ Dopiero po długiej przerwie i zmianie odżywki paznokcie teraz są w normie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kochana, że udało Ci się je zregenerować :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uhh, ja na szczescie mam w miarę paznokcie, ale śmieszą mnie 15 latki np. z mojej szkoły z tipsami i wgl, porazka co one robią. A u Ciebie super! Fajnie ze juz dochodzą do siebie ! <3
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze wiedzieć, że istnieje preparat, który naprawdę jest skuteczny. Ja nie mam problemów z pazurami, bardziej ze skórkami - ciągle gdzieś zahaczam i niezbyt estetycznie to wygląda. Muszę się za to zabrać na porządnie...

    OdpowiedzUsuń
  27. No no... Delia mnie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oo widzisz czyli Ci pomogło Ty masz różową wersję ja wzięłam niebieską oo mam nadzieje że mi pomoże mi się zrobiła podobna sytuacja po hybrydach ale Ty po Tipsach miałaś masakrę ojej...pewnie żałowałaś że sobie zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie w odbudowie paznokcia pomogła odżywka. Zniszczyłam je kiepskimi kosmetykami, długo nosiłam też tipsy, no i tak wyszło. Teraz stosuje już odżywkę new nails - widać dużą poprawę. Ideału jeszcze nie ma, ale to dopiero miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  30. Też miałam ten problem i co gorsza odżywki itp nie pomagały... Postawiłam na bogatą w witaminy dietę i skrzyp polny. Stosuję jego wysoką dawkę w Bio – Silica Max. Działa świetnie, podejrzewam, że to kwestia bogatego składu,posiada w składzie nawet pokrzywę, wspomaga też włosy i skórę. Mam teraz super mocne paznokcie. To najlepsze co można zrobić dla swojego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)