sobota, 4 maja 2013

Fuss Wohl Intensiv Creme 10% urea

 
Cena: ok 5zł (w promocji ok. 3.60zł)
Pojemność: 75ml

Opis producenta:
Intensywny krem z wysokiej jakości ureą dostarcza wyjątkowej pielęgnacji stopom o bardzo suchej skórze. Dzięki połączeniu właściwości gliceryny regulującej gospodarkę wodną skóry oraz wosku pszczelego spękane i nadwyrężone stopy utrzymują intensywną pielęgnację i odzyskują miękkość i sprężystość.

 

Moja opinia:

Opakowanie- stndardowe opakowanie typowe dla kremów zamykane na klik

 

Kolor/zapach/konsystencja- biały, gęsty krem o przyjemnym, niedrażniącym zapachu



   

Działanie- Krem bardzo dobrze i szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy. Skóra po nim jest przyjemnie delikatna i nawilżona. Niestety ten efekt nie trwa wiecznie. Jednak przy codziennym stosowaniu można zauważyć dużą poprawę w wyglądzie stóp. 
 


Dodatkowo często jest w cenie promocyjnej w Rossmannie, więc myślę, że za tą cenę warto wypróbować.


Właśnie czytałam wpis fraglesik i pocieszyłam się, że nie tylko ja miałam lenia:P

Jak Wam mija majówka? Też mnóstwo planów, których nie zrealizowałyście?:)

11 komentarzy:

  1. Dzięki za podpowiedź , moje nogi potrzebują przed latem trochę regeneracji. Rozglądne się za nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tani a dobry ;)
    Jak mija majówka? Próbuję uskuteczniać naukę do matury, ale coś mi nie idzie :< haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cóż, powodzenia! :D (nie dziękuj, bo zapeszysz!)
      Mam nadzieję, że po maturach będziemy mogły sobie powiedzieć "e taaam, łatwizna, nie było się czego bać" :D

      Usuń
    2. Wolę nic nie obstawiać, bo jak o tym myślę, to tylko bardziej się denerwuję :O Haha, właśnie przypominam sobie jakieś lektury, o ile w ogóle można nazwać to "przypominaniem", bo niektórych wcale nie czytałam xD

      Usuń
  3. miałam go kupić ale stosuję inny krem, zwykły do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykły krem sprawdza się nie najgorzej, no ale wiadomo - cudów nie ma ;)
      a jest to kamill rumiankowy z tym że nie w tubce a słoiczku(?), w takim jak np. nivea soft tylko że jest bardziej płaski. ma trochę inną konsystencję i ładniejszy skład.

      a jak założyłaś wczoraj no to nie ma się co dziwić - poczekaj troszkę a na pewno zbierzesz więcej fanów.

      niestety nie mogę zalajkować bo nie mam obecnie facebooka....

      i jeśli założę to na pewno podam linka na blogu, pewnie nie przegapisz ;)

      Usuń
  4. Ja teraz zamówiłam sobie zestaw do stóp z Avonu, zobaczymy czy się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się strasznie boję, a to już pojutrze... Kurde. MUSIMY DAĆ RADĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. może wypróbuję zwłaszcza,że ma aż 10% mocznika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja go znaleźć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)