czwartek, 30 maja 2013

Denko III-maj

Cześć:)

Maj się kończy, więc chyba pasuje pokazać denko:)
Całkiem sporo się tego uzbierało:)




Włosy
 
1. szampon Garnier Fructis lśniące i gładkie do włosów suchych, puszących się- denkowany głównie przez siostrę, ja tylko czasami używałam, jedyne, co powiem to ładnie pachnie, włosy mi się nie puszą, więc... co do 'suchości' nie zauważyłam poprawy; nie wiem, czy kupie ponownie
2. wcierka Jantar- wychwalana przez wszystkich, jakoś nie zauważyłam super poprawy, ale fakt jets taki, że często zapominam o regularnym stosowaniu, więc mam zamiar zacząć od nowa i kupię ponownie
3. maska Biovax do włosów ciemnych- miałam ja baaardzo długo, zapach śliczny, konsystencja też fajna, wszystko super, ale jakoś niespecjalnie mi przypadła do gustu, tej nie kupię, ale pokuszę się na inną wersję.


Ciało

4. ziaja spray przyspieszający opalanie masło kakaowe- używałam w tamtym roku i teraz została odrobinka- uwielbiam<3 kocham i wielbię, po prostu najlepszy, kupię ponownie
5.Seyo żel pod prysznic grejpfrut i mango- szału nie robi, ładnie pachnie przez chwilę, coś tam troszkę piany jest, wystarcza na długo, ale nie powala; nie wiem, czy kupię ponownie
6. rexona women clear pure- kupuję zawsze, jak nie ma mojego adidasa, ale nie zachwyca, ładny zapach no i to tyle, mimo wszystko kupię ponownie
7. antyperspirant Oriflame London- nigdy w życiu! perfuma pachnie pięknie, ale to okropne, leje się, klei, wszystko jest wyciapane, więcej z tym problemów niż pożytku, nie kupię
  
8. Delia brązujące masło do ciała- zapomniane na zdjęciu- >>recenzja<< kupię ponownie

Twarz
 
9. chusteczki do demakijażu Alterra- >>recenzja<< moje ulubione, już kupione kolejne opakowania
10. tonik Pure Skin Oriflame- >>recenzja<< o nie, panu podziękujemy


Dłonie i paznokcie

 
11. Delia krem do skórek i paznokcie- gratis z kuracji- pięknie mi zniszczył skórki do dzisiaj ich nie mogę doprowadzić do normalności; zapach ma słodki, ale to nie wystarczy; nie kupiłabym ponownie
12. zmywacz do paznokci Nailty- biedronkowy zakup, bardzo fajny i długo go miałam, tego już nie kupię, bo go nie ma:P ale są nowe opakowania i już mam
13. malinowy krem do rąk Oriflame- bardzo fajny i lubię go, śliczny zapach i dobre nawilżanie, ale na razie mam zapas kremów, więc nie wiem, czy kupię
14.lakier aisha- granatowy- niestety wysechł, ale bardzo go lubiłam i długo trzymał na paznokciach, jak go znajdę to kupię ponownie
15. Nail Expert manicure odżywka przyspieszająca wzrost paznokci- bardzo fajna i paznokcie ładnie wyglądały, bardzo lubiłam, kupię ponownie


Reszta
 
15, 16- płyn do soczewek Solo Care Aqua, soczewki Air Optix Aqua- tak noszę kontakty(życie), a teraz szok dla niektórych- wakacje spędzam w okularach(żeby nie było, ze ktoś mnie nie poznał)- co powiem- lubię, krzywdy mi nie robią, innych nie miałam i kupię znowu:)
17. wkładki Carefree- jakieś darmowe próbki dostałam:)

dobiłam do końca yeeeah:))

A jak Wasze denka w maju?:)

44 komentarze:

  1. Dość pokaźne denko :)
    Ja również Air Optixy noszę ale Night&Day :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Night&Day bardzo jestem zadowolona :) nosiłam te Aqua ale tych nie muszę codziennie ściągać :) to jest wygoda :)

      Usuń
    2. Powiem Ci, że mi oczy bardziej się męczyły, kiedy codziennie ściągałam soczewki.. wiesz, paproch nie paproch.. a tak ściągam raz na tydzień tak jak jest to zalecane i nic mi się nie dzieje :)
      Dla mnie to naprawdę duży komfort, bo prowadzę dość aktywny tryb życia :)

      Usuń
  2. U mnie się chyba też niedługo pokaże denko , bo wszystko trzymam i trzymam ;) . Mam ten zmywacz z biedronki ;P . Całkiem sporo rzeczy zużyłaś ;p.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne denko, używam tych chusteczek alterra i jantaru

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo się tego nazbierało :) również bardzo lubię te chusteczki Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo denko... zabiłaś mnie tymi kontaktami :D nie wiedziałam... :D ja też noszę i używam tego płynu z rossmanna ;D i jestem z niego zadowolona bardziej niż z tego co kupilam u optyka :D przyspieszacz z ziai też miałam i używałam ;D i nie tylko ja... G też ;x nad morzem jak byliśmy to posmarował sobie nogi, tak go spiekło, że później okrakiem chodził xD i faktycznie szkoda, że nie ma tego zmywacza z biedry ;c bo skurczybyk fajny był :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam ten z ross bo czytałam o nim dobre opinie :P jest dla oczu wrażliwych... i naprawdę dobrze się sprawuje... i cenowo też wychodzi taniej ;)

      Usuń
    2. aha o.O ja to też muszę się wybrać do okulistki :D bo byłam z rok temu :D

      Usuń
    3. hahhahha :D mnie nie opieprzy, bo wybieram sie do innej, bo do tej co chodziłam do tej pory to trzeba pół roku czekać, a tam max 2 tygodnie...

      Usuń
  6. Te szampony z Fructis nigdy do mnie nie przemawiały poza zapachem :D Ładne denko ;D U mnie jutro post denkowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego Ci się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wcierki nie stosuję systematycznie. nie bardzo to do mnie przemawia. nie jestem włosomaniaczką

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo sporo :-)
    ja także uwielbiam ten przyspieszacz do opalania! cudowny :-) muszę zakupić niedługo buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! a orientujesz się czy są w regularnej sprzedaży, czy tylko w sezonie? :-)

      Usuń
  10. U mnie ten BioVax również dobija dna, ale ja jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jeszcze mam (końcóweczkę), a skończył mi się przeciw wypadaniu włosów i z niego nie byłam zadowolona. O keratynie słyszałam, że jest ok :)

      Usuń
    2. Nie, ta maska przeciw wypadaniu w ogóle się u mnie nie sprawdziła. Też ciągle szukam złotego środka.

      Usuń
    3. Widzisz, ta drożdżowa też mnie trochę zawiodła. Włosomaniaczki polecają za to tonik Babuszki Agafii, więc go kupiłam i zaczynam go sprawdzać :)

      Usuń
  11. Ja też noszę soczewki!:D Ale cały czas nosze, dzień w dzień ^^
    No i właśnie skończyłam drugie opakowanie Jantaru, niedługo recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresowałaś mnie tym kremem ogórkowym :) Teraz muszę poczekać, bo kasy brak xD Ale jak znajdę to będzie mój >D

      Usuń
    2. Mi się przez wiele lat pogarszał, dopiero od około 2-3 mam stabilny i teraz jest -5 ^^ Nie potrafię żyć bez soczewek, jestem totalnie ślepa bez nich:D

      Usuń
    3. ja też na jednym oku mam -5 :P w okularach xD a ja mam astygmatyzm a soczewki nosze zwykłe więc troche mocniejsze :D musze właśnie sobie te specjalne zamówić... ;C tylko są droższe ;C

      Usuń
    4. Oj :( Ja na szczęście mam tylko wadę, ale mimo wszystko est to uciążliwe :/ A mogłam iść na operacje laserem jako prezent na 18 urodziny, ale nieee wolałam wycieczki XD
      A Gabi, jeśli tak bardzo Ci pogarsza się wzrok to może spróbuj brać jakieś suplementy z jagodami czy coś takiego. Ja kiedyś brałam i mi pomogło :) Przynajmniej nie pogarszał się na ten czas.

      Usuń
  12. u mnie tez już jutro denkoooooo:)Twoje całkiem pokaźne;)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba musze sie zabrac za denko bo ciagle kupuje nowe kosmetyki nie konczac poprzednich.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No bardzo ładne zużycie :). Dosłownie marzę o tym masełku do ciała ale muszę trochę zużyć tego co mam ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. garnier fructis najgorszy szampon jaki miałam od długo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zapach szamponów Fructis. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście sporo się tego uzbierało. :D
      Takie brązujące mało do ciała by mi się przydało. :P

      Usuń
    2. Nie pamiętam już dokładnie jak pachnie masło z Bielendy.. W każdym razie wiem, że słodko. :D To tym bardziej skuszę się na Delię. ;p

      Usuń
  17. Mogłaś powiedzieć wcześniej! :D To bym Ci go dorzuciła do paczki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! :) Na pewno przyjdzie w przyszłym tygodniu :) Mam nadzieje, że ta głupia poczta nic nie zniszczy -.-

      Usuń
  18. Kilka z tych produktów znam i lubię. :) Ten spray z Ziajii jest świetny, też go wykończyłam w maju i już kupiłam następny. Pozdrawiam i obserwuję! Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę - jeszcze tylko dzisiaj można się zgłaszać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten zmywacz z biedronki <3 pięknie pachnie i starcza na długo :)
    +zapraszam serdecznie do mnie na konkurs :)
    http://agusiiova.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. szamponów z garniera nie lubię, jakoś nie robią nic specjalnego....
    a denko fakt, pokaźne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym chciała takie duże denko ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubiłam ten biedronkowy zmywacz :(

    OdpowiedzUsuń
  23. NIezłe denko, u mnie niestety w tej kwestii marniutko :/

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie nie ma już tego zmywacza :< ostatnio chciałam go kupić i byłam bardzo zawiedziona :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)