piątek, 31 maja 2013

Akcja Maliny: kolorowe lato na paznokciach /2

Hej:)
Dzisiaj kolejny kolorowy post:)

Tym razem lakier, o którym ciągle słyszałam ochy i achy.


 O.P.I

               


 
Cena: 42zł
Pojemność: 15ml

 Opis producenta:
Lakiery znane na całym świecie, cenione za wysoką jakość, długotrwałość i szeroką gamę kolorów. Wygodny pędzelek sprawia, że aplikacja jest niesamowicie szybka i wygodna.

Każdy lakier to coś więcej niż tylko „mała butelka”, to obietnica doskonałości, emocji i niezwykłego, ponadczasowego stylu.

 


 Moja opinia:

   Mój lakier pochodzi z marcowego shinyboxa. Co to za kolor? Nie wiem- fiolet:P
Moje maleństwo ma tylko 3.75ml i jest zamknięte w mini buteleczce, którą łatwo odkręcić. Malowanie pazurków tez nie sprawia większych problemów. 
   Co ciekawe, mimo iż nie jest to lakier szybkoschnący, wysycha szybko po 2 minutach (pierwsza warstwa). Ja maluję zazwyczaj dwie, więc całość schnie maksymalnie 10 minut (po tym czasie już się nie rozmaże). Łatwo go zmyć i nie zostaje na skórkach.
   No dobra pozachwycałam się, ale teraz minusy. Na drugi dzień widać, że się ściera, odpryski widoczne są czasami już po kilku godzinach. Cena- wysoka. Pod światło widać prześwity.










 

(przy okazji widać moje brzydkie skórki, które zniszczył mi krem z Delii)

I co myślicie? Jak dla mnie za tą cenę nie warto.
Wszystko super, gdyby nie ta trwałość...

19 komentarzy:

  1. Nom , od lakieru w tej cenie mozna wiele wymagac...

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cene to się na pewno nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka cena to faktycznie powinien być bardzo dobry ;P . Ja natomiast nie lubię takiego kolorku ;P.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie kolor cuuudo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor :)
    mam 2 OPI ale wszystkie lakiery trzymają się na moich paznokciach max 2 dni

    OdpowiedzUsuń
  6. łeeeee, drogi bubel ;C ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny, ale za taką cenę oczekiwałabym lepszej jakości :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor fajny , ale ładniejszy w opakowaniu niż na paznokciach..czasem tak lakiery mają.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ok ale troszeczkę jest za drogi ten lakierek

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor śliczny, czas schnięcia super, gorzej z ceną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. siemie lniane ponoć dobre tylko na nawilżenie włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety niektóre OPIKI mają to do siebie, że są nietrwałe :/ kolor piękny, moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor ładny, ale 42 zł? przesada...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :D Pierwszy raz w życiu będę brała suplementy dotyczące opalania :p A co jak zrobię się w żółto-pomarańczowe plamy?:D Będę jak krówka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uspokoiłaś mnie :D Już mi lepiej ^^ Ja właśnie raczej na słońcu nie bywam :p Wolę być blada niż różowa :p

      Usuń
  15. Mam podobny kolor lakieru, ale z Marizy- śliczny odcień, ale skubaniec strasznie przebarwia mi pazurki. A co do skórek- ja też mam z nimi problem. Jeśli masz oliwkę, to polecam wcierać ją w skórki i paznokcie- trochę pomaga. Sprawdzi się też zwykła oliwa z oliwek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Za taką cenę nie powinien tak prześwitywać!
    Poza tym zapraszam do mnie, możesz tam zobaczyć moją nagrodę którą wygrałam w konkursie :)) myślę, że Cie zaintereesuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)