wtorek, 28 maja 2013

Akcja Maliny: kolorowe lato na paznokciach

Hej, hey :)

To, c zaczynamy zabawę?:)
Akcja Maliny(jak już wcześniej pisałam) jest dla mnie wspaniałym pomysłem:)
Moja spora kolekcja lakierów wystarczyłaby na bardzo długo:P

Skoro mamy się bawić kolorami, więc postaram się, żeby było kolorowo:P
 

Editt cosmetics szybkoschnący lakier nr 70



cena: ok 4zł
pojemność: 6ml


Moja opinia:

   Lakier w standardowej buteleczce. Pędzelkiem całkiem łatwo i szybko się maluje. Zacząć od zalet, czy wad? Może jednak plusy. 
   Lakier ładnie wygląda na płytce, dobrze kryje, nie zostawia maziaków. Nie ściera się(bo odpryskuje po 2 dniach). Skoro już ten temat- wytrzymuje aż 2 dni(!). Co dziwnie- nie odpryskuje normalnie(odpryskuje się kawałek, tworzy się zadziorek i prawie cały lakier można ściągnąć jednym pociągnięciem)
   Co jeszcze? Schnie dłuuuugo(a niby szybkoschnący?). Nie wiem, co producent tu chciał przekazać... ale według mnie szybkoschnący to znaczy, że schnie szybko max 5 minut całość. Maluję... 5...10...15 minut no wtf?! po 20 minutach wyschła pierwsza warstwa(wooow), druga schła już jakieś 10. 
   Czego się jeszcze przyczepię? Koloru. We flakoniku wydaje się cytrynowy, a na paznokciach bardziej słomkowy. Ładny, nie powiem, że nie, ale jednak miał być cytrynowy...

Tyle marudzenia.




(pięknie zaciapane skórki, chwilę po pomalowaniu)
 

Kolor ładny, ale trwałość? Nie wspomnę już o efekcie szybkoschnącym- porażka. Nie wiem, czy kupiłabym kolejny lakier z tej serii. 

A co u Was poszło na pierwszy ogień?;>

Pozdrawiam, Gabi;*

21 komentarzy:

  1. Miałam wziąć udział w tej akcji, ale niestety czasowo nie dam rady :/

    A kolorek ładny chociaż wolałabym, gdyby był bardziej pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny żółty uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły żółtek, genialny na słoneczne dni :D U mnie będzie skromniej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci :)) Mi się ogólnie podobają jasne kolory na moich pazurkach. Mam wrażenie, że nie pasują mi ciemne, wtedy ciągle widzę te ciemne pazury xD

      Usuń
    2. Nudziak tak <3 Nie wiem, po prostu dziwnie się czuję w ciemnych kolorach :) Tak samo na ustach, wole jasne lub bardziej stonowane kolory ^^

      Usuń
  4. U mnie za kilka godzin pojawi się mój typ na lato :)
    Kolor, choć ładny to jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor lata ;) . U mnie na pierwszy ogień poszedł róż :d .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor ale wolałabym coś bardziej intensywnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek, ja mam z tej firmy tylko że różowy i w innym opakowaniu i mam trochę inne odczucia. Co do trwałości to mi odprysnął na 3-ci dzień, ale tylko kawałeczek a dalej nie dało się go ściągnąć i musiałam zmywać zmywaczem.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cytrus! odważna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny kolor! A ta laryngolog mnie przreazila :-/ ona powinna byc cierpliwa i ciepla a nie tak chapac :-/ tez se pacjentow odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze juz sie dobrze czujesz :-* :-*

      Usuń
    2. Dziuba, ja się temu dziecku nawet nie dziwię... Sama miałam problemy z ogarnięciem dupy u laryngologa jak mi ciągnął jęzor i badał migdały i gardło ;C ja to ja... stara dupa a co dopiero małe dziecko :/ co za ciulowata doktorzyca :/ skargę napisz :| dostanie opr .. i się ogarnie :|

      Usuń
    3. Jak to Cię zawiódł ten garnierowski żel do twarzy? ;o ja używam ich odkąd pamiętam i zawsze było ok...

      Usuń
  10. Kolorek rzeczywiście ładny, ale chyba nie zniosłabym tego czekania na wyschnięcie lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię kosmetyki Ziaji, tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz jakiś?:D Może mi coś polecisz?:) Bo mi się w galerii otworzyła piękna wysepka z produktami Ziaji :D Świetnie to wygląda i myślę nad jakimś zakupem :p Chociaż obiecałam sobie szlaban na zakupy przez promocje w Ross ^^

      Usuń
    2. Myślałam nad jakimś kremem do twarzy lub pod oczy, pod oczy to wiadomo redukcja cieni, a krem do cery mieszanej, najlepiej :p

      Usuń
  12. Kolor super, ale długie schnięcie lakieru jest moim zdaniem wielką wadą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)