piątek, 24 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach

Cześć:))

Widziałyście już nową akcję u Maliny?
Według mnie super pomysł i oczywiście biorę udział :)

Was również zapraszam.
Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata! 

Celem akcji jest:
- zabawa kolorami,

- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu. 

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci. 
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca.
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.
 

Więcej informacji znajdziecie na stronie Maliny 

Do zabawy zapraszam:
1.http://chabroweoczyani.blogspot.com/
2.http://zakupowafabryczna.blogspot.com/
3.http://rudaa12.blogspot.com/
4.http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/
5.http://kyariss.blogspot.com/

Pozdrawiam;* 

17 komentarzy:

  1. hej! też właśnie opublikowałam post i oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uduszę Cie za to :D Chciałam dyskretnie uniknąć akcji ^^ Ale ok, spróbuję :) Chociaż moje pazurki ostatnio są bardzo słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątpię bym przez sesje miała jak publikować posty :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuj połączyć ten podkład z jakimś jaśniejszym :) Ja zawsze miałam problem z podkładami Rimmel :/ W ogóle mam pełno kosmetyków pootwieranych, maźniętych raz lub dwa, czy podkładów nie dopasowanych i nie mam co z tym zrobić :/ Masz jakąś radę?^^ Bo głupio mi dać w rozdaniu otwarty kosmetyk :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kup jakiś tani i bardzo jasny podkład, taki tylko i wyłącznie do rozjaśniania za ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tej akcji :)
    czekam na twoje pazurki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wezme w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja :) Ja rzadko zmieniam kolory lakierów, więc tym razem nie wezmę w niej udziału, ale lubię Malinowe pomysły :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wezmę udział z chęcią, ale u mnie pewnie paznokcie będą pojawiały się tylko raz w tygodniu :/
    Doszła ^^ To dobrze, cieszę się, że ci się spodobała. Też się poryczalam jak czytałam list, który sama napisałam. Od razu zgadlas od kogo czy podpatrzyłaś na podpis na końcu listu? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że udalo mi się utrzymać to w tajemnicy :D Choć nie powiem, ciężko było nic Ci o tym nie powiedzieć. :D

      Usuń
  10. sweet blog *.* obserwuje i lizę na rewanż http://mapys-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie kolorowo na blogach dzięki Malince ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać tych wszystkich kolorów teraz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)