poniedziałek, 20 maja 2013

A może granat i mango?;>

  Cześć:)     

Wiem, że w tej chwili powinnam siedzieć i wkuwać prezentację maturalną... ale przecież blog jest dużo ciekawszy:P

Co dzisiaj?-

Mgiełka do ciała 'Owoc granatu i mango' Avon



Gorąco, duszno, a jednak chcemy pachnieć, prawda? Chyba pora odrzucić ciężkie perfumy i postawić na coś lżejszego.
Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo nie lubię w upalny odczuwać intensywne zapachy.

Idąc wczoraj rano do kościoła czułam okropnie duszące a'la różany zapach. To chyba pani 10 m przede mną. Oczywiście skrytykowałam to, więc siostra zmierzyła mnie wzrokiem zabójcy^^ Widać nie każdemu to przeszkadza.

 

Cena: ok 17zł (często w promocji można dostać nawet za 8-9zł)
Pojemność:125ml

Opis producenta:
Pachnąca mgiełka do ciała z kompleksem Bio Seed i wyciągiem z owocu granatu i mango nadaje skórze znakomite, owocowe odświeżenie.

 
Moja opinia:

W niewielkiej buteleczce z atomizerem znajduje się 125ml płynu. To moje ente opakowanie i jeszcze nigdy nie miałam problemów z atomizerem i wydostaniem ostatnich kropel.


 
Buteleczka jest odkręcana, więc po zużyciu i porządnym wypłukaniu można do niej przeleć inną rzecz (np. wcierkę Jantar:P)

Ale przejdźmy do rzeczy... Zapach- po rozpyleniu bardzo intensywny, owocowy, świeży. Ponadto po zetknięciu ze skórą cudowne odczucie orzeźwienia. Niestety cały ten aromat szybko się ulatnia. Po ok 2h(?)- nigdy nie mierzyłam czasu-nie zostaje już nic. Szkoda.
Nie jest to jednak wielki problem, bo buteleczka nie jest ciężka, więc można ją ze sobą nosić w torebce.


Dla mnie do idealna letnia alternatywa perfum:)

Używacie mgiełek? Które polecacie?

Pozdrawiam, Gabi;*

40 komentarzy:

  1. Wiesz jakiej mgiełki teraz używam :)
    Ciekawa jestem teko zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tego samego zdania, że w upalne dni perfumy ida na bok , a mgiełka idzie w ruch. Będę musiała sobie sprawić na wakacje ..moze nie koniecznie taki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tani a dobry depilator polecam Braun Silk-épil EverSoft, służył mi 5 lat :) kosztuje około 80 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadnych problemów z nim nie miałam, po 5 latach zaczął wolniej pracować i przytępiły się trochę pencety, więc mniej zbierał włosów..

      Usuń
  4. Gabrycha uczyć się a nie!
    ja Ci dam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz się uczyć!!! :D kiedy ten ustny?
      moja friend and brother już po :D
      nie jestem w szkole, bo pilnuję czy się uczysz :D

      Usuń
    2. ja już jutro idę do szkółki ;*

      Usuń
    3. trzymam cały dzień!!!!

      Usuń
  5. miałam ją i również bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z morelą i z arbuzem :) Pierwsze jest dosyć męczące, ale drugie jest cudowne <3 Uwielbiam ten świeży i słodki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też uwielbiam te zapachy jednak są takie krótkotrwale że zaprzestałam kupowania tych mgiełek wole balsamy z tej serii też dają bardzo fajny zapach i dłużej jest wyczuwalny na skórze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ogóle nie przepadam za duszącymi perfumami a w lato szczególnie potrafią być uporczywe. Te mgiełki są super alternatywą na ciepłe wiosenno - letnie dni uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam nigdy mgiełki ...wolę tradycyjne wody toaletowe, jednak na lato wybieram delikatniejsze zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś tę mgiełkę i miło wspominam zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te mgiełki z Avonu ;D Sama mam kilka ;D Tej z granatem, mimo że ładnie pachnie, to nienawidzę, bowiem kojarzy mi się z dawną, bardzo niemiłą współlokatorką. Ona uwielbiała ten zapach.
    Ja sama kocham ten z płatków wiśni i arbuzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i lubiałam choć na końcu już zapach mi sie znudził, teraz używam takiej z Oriflame i pachnie cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seria NatureSecrets mięta&malina :) utrzymuje sie tak samo jak ta z AVON, jakiejs rewelacji nie ma, moim zdaniem jest wydajniesza bo piskam nią wszystko do okola a nadal jest jej sporo!

      Usuń
  13. Uwielbiam kosmetyki o zapachu granatu, miałam żel i balsam z tej serii z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś miałam jakąś mgiełkę z Avonu, chyba coś koło brzoskwiniowego zapachu :P Ale okrutnie bolała mnie od niej głowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widocznie tak, ale skutecznie zniechęciło mnie to do mgiełek :( :P U mnie ten Eveline tak jak napisałam - średnio sobie poradził, ale i tak go lubię :) Taki leciutki jest :)

      Usuń
  15. Używałam, ale jakoś nie powaliło mnie to na kolana...Ale z drugiej strony można w każdej chwili się psiknąć i odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię tego zapachu, a na mgiełki to po prostu szkoda kasy, za te 20 zł mogę mieć np. dezodorant w atomizerze który trzyma dłużej(i przy okazji jest dostępny w wersjach zapachowych drogich perfum ^^)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno temu, kiedy byłam konsultantką Avonu, miałam obsesje na punkcie tych mgiełek. W upalne dni, zazwyczaj korzystam z dobrodziejstw mgiełek, odświeża, relaksuje, pięknie pachnie, choć krótko ... :) ale i tak warto się zaopatrzyć w mgiełki a te z Avonu są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  18. te mgiełki są super, po wfie lubię się nimi popsikać cała , nie są drogie ja nawet je kupuje po 6.50 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zdecydowanie wolę lżejsze zapachy na upały:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten zapach i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te mgiełki fajnie pachną. :D Ale tej jeszcze nie miałam.

    P.S: To mówisz, że w tygodniu będę czytać o żelu Balea u Ciebie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że Ci się spodoba. :D W takim razie oczekuj i daj mi znać jak dostaniesz. :P Muszę recenzję przeczytać i porównać czy mamy podobne spostrzeżenia. :D

      Usuń
  22. Mgiełka przyjemna, ale trwałość pozostawia wiele do życzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Żałuję, że nie mam mgiełek, bo z chęcią bym ich sobie poużywała trochę...

    Nie martw się, może następnym razem Ci się poszczęści ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co tam za żele Balea dostałaś, hę? Bo tka czytam i czytam... :D

      Usuń
    2. Kupowałaś przez internet czy jak? Na Allegro? :)

      Usuń
  24. Fajne są te mgiełki, ale faktycznie zapachy są nietrwałe...

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą mgiełkę i bardzo ją lubię.
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubie;) ostatnio mialam arbuzowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Owszem mgiełka szybko wietrzeje, ale i tak ją kocham :) ja bym się mogła psikać nią cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam ten zapach choć nie miałam tego sprayu.Najlepiej upolować ją na promocji niż płacić pełną kwotę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam zawsze Avonowską mgiełkę w torebce :) jestem wielką fanką tego zapachu Granat i Mango - mój ulubiony. Teraz dla odmiany mam Malinę i Hibiskusa - i ten zapach już jest ciut zbyt słodki.
    Minusem jest faktycznie trwałość, ale po mgiełce nie można się zbyt wiele spodziewać :) na lato idealna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ;D w zestawie z balsamem o tym samym zapachu ;D była świetna, ja uwielbiam ich używać latem, bardzo przyjemnie chłodzi wtedy ;) no i cudowny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te mgiełki! Szkoda, że szybko przestają pachnieć :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)