czwartek, 4 kwietnia 2013

Tonik Pure Skin Oriflame

Cześć :)
Istnieje coś takiego, jak zmęczenie materiału? Jeżeli tak to jestem an to chora. Przesiedziałam 3h nad biologią i byłam przekonana, że minęło dopiero pół godziny+ fakt, że nie jestem pewna czy oprócz zasady USZ cokolwiek wiem. No nic.

Dzisiaj kolejny kosmetyk firmy Oriflame

Tonik do twarzy Pure Skin

 
Cena: 24zł(regularna) 14.90zł (promocyjna)
Pojemność: 150  ml
Opis producenta:
Działa oczyszczająco i odświeżająco. Zwęża pory skórne i zapobiega błyszczeniu się cery, nie wysuszając jej. Używać codziennie przed zastosowaniem kremu. 

Moja opinia:
Opakowanie- Całkiem fajne, nieduże. Nie ma problemu z nabraniem odpowiedniej ilości. Mały otwór zabezpiecza przed wylaniem zbyt dużo płynu.
 
Konsystencja/kolor/zapach- Wodnisty płyn o bezbarwnym kolorze (na płatku można się dopatrzyć minimalnie niebiskiego zabarwienia) Zapach jest całkiem przyjemny.


 
Działanie- Toniku używam już jakiś czas i niestety nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć. Ale jednak zacznę od plusów- zmywa pozostałości po makijażu i coś tam oczyszcza.Nie wysusza skóry i nie podrażnia. No ale niestety- zwężania porów nie zauważyłam, a tym bardziej matowienia. Co to, to nie. Skóra po nim wydaje się świeża, ale momentalnie zaczyna błyszczeć i czuć, że na skórze 'coś' jest.
 

Co myślicie o nim? Przesadzam z wymaganiami? Mam wrażenie, że nie znajdę odpowiedniego toniku dla mnie. No cóż...

Pozdrawiam, Gabi;*

8 komentarzy:

  1. Ja od toniku wymagam zahamowania wydzielania sebum, oczyszczenia i nawilżenia.
    Jeśli tonik powoduje błyszczenie buzi lub co gorsza wysusza- u mnie jest skreślony :)
    Także ten o którym piszesz odpada :)
    A to, że nie zwęża porów? Hm. jakoś nie znalazłam toniku, który by to czynił :) póki co na zwężenie porów stosuję maseczki z glinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację, ale powodowanie błyszczenia przy toniku matującym?

      Usuń
  2. Ja stosuję najtańszy tonik-czyli ogórkową Ziaję i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam aloesowy i jest super ;)

      Usuń
    2. to chyba muszę kupić:) ale na razie jeszcze ten skończę. No i mam jeszcze hydrolat oczarowy, więc przez jakiś czas będę stosować, może akurat mnie oczaruje?

      Usuń
  3. Ja tak samo stosuje tonik ogórkowy z ziaji wraz z mleczkiem z tej samej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, myślałam, że Oriflame ma dobre kosmetyki z tej serii, ale jednak się pomyliłam... Szkoda .. :(
    Ale poza tym fajna recenzja - warto było ją przeczytać na przyszłość :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam teraz z under20 i mam również z Issany, ale żaden mi w 100% nie odpowiada :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)