wtorek, 30 kwietnia 2013

Nowości...

 Cześć:)
Powiem jedno- nie wyobrażam sobie, że za tydzień o tej porze będę czekać pod salą 4;/

Co nowego u mnie?
Miałam Wam pokazać już dawno, ale jakoś - brak czasu.
 
Co my tu mamy?
Biały Jeleń, dobrze Wam znany, odżywka do włosów Alterra- kupiona pod wpływem ceny i to był dobry wybór, antyperspirant Rexona, bo akurat nie było mojego Adidasa- niespecjalnie za nią przepadam, zapas Dermo Minerałów z Biedronki, które uwielbiam, BB Garnier, Babydream- bo tak bardzo go chwaliłyście:)

 

wkładki Carefree, które dostałam za darmo (okazało się, że później dostałam kolejne:)), znowu Dermo Minerały tym razem maseczka oczyszczająca

 
próbka żelu, kalendarzyki i ulotka od firmy provag
 
 
I ostatnie zakupy- świeczki zapachowe- swoją drogą po zapaleniu nie pachną, Pluszzz, mój Adidas, 3 pomadki- od razu je polubiłam, kuracja dla zniszczonych paznokci Delia- jestem w trakcie testowania, więc napiszę kilka słów:)


Od razu chciałam zaznaczyć, że być może nie będzie mnie tu jakiś czas- matury, trzeba się wziąć za siebie. 
Trzymać kciuki 7,8,10,11,17,21,23 maja :)) Mooom 7 dni stresu. Mam nadzieję, że jednak uda mi się czasami zaglądnąć i że chociaż część z Was będzie tęsknić:P

Pozdrawiam, Gabi;*


38 komentarzy:

  1. Byłam bardzo zadowolona z tej odżywki z granatem. Trzymam kciuki.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładnie pachnie i wygładza włosy:)

      Usuń
  2. Miałam maseczkę oczyszczającą DermoMinerały.
    Trzymam kciuki za maturę, nie stresuj się za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na maturach :) pomyśl, że jak pójdziesz na studia taką maturę bedziesz mieć co pół roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, chyba nie chcę o tym myśleć:) pierwszy raz najgorszy:P

      Usuń
  4. wkładki Carefree są bardzo fajne i seria Biały Jeleń również

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie pachną te wkładki :) powodzenia na maturach-mnie też to czeka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, maratonik od wtorku :)

      Usuń
    2. kończe 20, z rozszerzeń to tylko angielski i postawa biologia.

      Usuń
  6. Kocham świeczki <3 No to teraz czas wszystko zużywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z babydream to moja corka raczej ma krem na zime do twarzy , krem na lato z filtrem mocnym i balsam ...balsam najlepszy co to dwoch poprzednich nie bardzo. Szamponu nie kupowałam , ale na
    pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładnie myje włosy, tylko czasami trochę plącze:)

      Usuń
  8. Biały Jeleń też go bardzo lubię i oliwkę z BD :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, powodzenia kochana!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. arrr to co tygrysy lubią najbardziej czyli ZAKUPY :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A co to za pomadki? :)
    fajny blog, obserwuję i pozdrawiam :)


    http://laboratoriumdextera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też posiadam krem BB z Garniera i jestem zadowolona ;)
    Zapraszam do siebie.
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :* Masz baaaaardzo dużo dni stresu, a potem jeszcze gorzej czekać na wyniki :/
    Właśnie dumam nad tym BB z Garniera... A bardzo ciemne są? :)) A ja dzisiaj znowu byłam na zakupach, ale w celu nagród do rozdania, które już maaam. I tam jest taki piękny lakier do paznokci, w którym się zakochałam i jak go jeszcze gdzieś spotkam to kupię sztukę dla siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie stresuj bardziej:P
      oooo chcę wygrać ;d jeszcze nie wiem, jaki to 'piękny', ale już go chcę:P

      Usuń
    2. Pewnie jutro pojawi się notka jak ogarnę zdjęcia i znajdę czas, bo jadę do babci jutro i będę miała simsy <33333 (The sims 3 - taka gra jakby co :))
      A lakier jest naprawdę śliczny, choć pewnie mam specyficzny gust ;D

      A ja Cię nie stresuję tylko motywuję do dalszego działania ;P

      Usuń
  14. świeczki zapachowe z firmy bolsius czy jakoś tak pachną cały czas, zapalone czy nie, zapach mam w całym pokoju a rozstawiłam 2-3 świeczki...

    a co do antyperspirantu to niebieski adidas najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej lubię różowy;p
      muszę zapolować na te świeczki:P

      Usuń
  15. Także miałam te świeczki , skusiłam się na nie , bo były w promocji :d Uff , współczuj Ci i mam nadzieję ,że z pewnością sobie poradzisz ;* . Jak teraz się weźmiesz to później sobie odpoczniesz ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  16. Kciuki oczywiście będę trzymać :) A co do zakupów, jak ja chciałam pójść do Rossmanna i się w końcu zebrałam to się okazało, że jest remont i po zakupach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Również jestem tegoroczną maturzystką, damy radę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. + z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia :)
    Zapraszam : http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. z tą odżywką Alterry uważaj, bo ma alkohol w składzie, który wbrew temu co producent pisze nie jest taki ekologiczny i może powodować wysuszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę trzymać kciuki :D wiem co czujesz bo ja też tegoroczna maturzystka (ale z odzysku) tylko my tu dopiero zaczynamy w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojojoj ile terminów matur? :D Z czego Ty będziesz te matury pisała dziecinko kochana, chyba ze wszytskiego :):):)
    Trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)