czwartek, 11 kwietnia 2013

Mleczko cytrynowe Kamill


 Cześć:) Co tam u Was?:)
U mnie wreszcie zbliża się koniec. Uff jeszcze troszkę, ostatnie wpisy ocen do dziennika no i stresujemy się:))

Dzisiaj mam dla Was recenzję żelu, który niedawno wpadł do mnie.

Kamill Żel pod prysznic Mleczko cytrynowe

Opis producenta:
 Rozpieszcza skórę orzeźwiającym aromatem naturalnej cytryny. Łagodne substancje myjące oczyszczają i pielęgnują skórę, sprawiając, że staje się ona delikatna i elastyczna. Apetycznie świeży, cytrynowy zapach utrzymuje się na skórze przez długi czas.
Przebadany dermatologicznie, posiada neutralny odczyn pH. 

Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 5 zł 

Moja opinia:
Opakowanie- Żółta plastikowa buteleczka o ciekawym kształcie. Dobrze  leży w dłoni i nie wyślizguje się z mokrej ręki. Zamknięcie na klik. Zatrzask dobrze trzyma, więc płyn nie wylewa się z butelki. Minusem jest jedynie brak możliwości kontrolowania zużycia.

Zapach/kolor/konsystencja- Zacznę od plusa- konsystencja gęsta, dobrze się pieni, nie spływa z ciała. Żel ma biały kolor- nie mam zaufania do białych żeli- dziwnie mi się kojarzą(tak jakieś moje fanaberie). Zapach- według producenta ma to być naturalna cytryna. No niestety według mnie to bardziej aromat połączonej cytryny i limonki z mnóstwem chemii- taki chamsko chemiczny zapach o nucie spreparowanej cytryny(?)

Działanie- Żel oczyszcza skórę, nie podrażnia jej i nie uczula. Zapach nie utrzymuje się długo, ale dla mnie to dobrze. Chyba niewiele więcej mogę powiedzieć. Elastyczność i delikatność?- tego nie ocenię, bo używam balsamu, więc to raczej jego zasługa.
Żel kupiłam w Naturze na promocji- 2.90, więc za tą cenę warty przetestowania, ale niekoniecznie do niego wrócę- na pewno nie do tego zapachu.

Miałyście go? Co myślicie?:)
Pozdrawiam, Gabi;*

6 komentarzy:

  1. ja zazwyczaj uciekam od zapachu cytryny w zelach bo mam wrażenie, że pachnę jak płyn do mycia naczyń...

    Pozdrawiam

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale cytryna przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łeee szkoda, że pachnie chemicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię zapachu cytryny, a za taką cenę ostatnio w rossmannie kupiłam cudny melonowo-gruszkowy olejek pod prysznic ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam wszystkie wersje zapachowe tego żelu, jedynie kokos mi przypadł do gustu i to właśnie jego kupiłam w Naturze za 3 zł ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś cytryna nie bardzo mi pasuje pod prysznic...;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)