poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Miodowe poplątanie


Cześć:)
Na fb panuje fala 'hejted'. Trochę mi żal niektórych ludzi- zwłaszcza kiedy czytam, jak się nawzajem obsmarowują. A dzisiaj pojawiło się 'hejted: Łazienka damska I LO XX"- przeginka? Razem z Anką zastanawiam się, jakim cudem 'najlepsze liceum z wyselekcjonowaną młodzieżą'- słowa profesorów- mogło tak zejść na psy.
No tyle mojego żalenia się.

 Dzisiaj kolejny produkt, który otrzymałam do testów dzięki współpracy z firmą Tenex. Polubiłam, czy nie? Sprawdźcie.

Szampon HONEY - miodowy

Pojemność: 500 ml 
Opis producenta:
Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i prowitaminę B5. Odbudowuje strukturę włosów. Włosy stają się miękkie, nabierają naturalnego połysku, łatwo się rozczesują. Szampon posiada przyjemny miodowy aromat, jest łagodny i odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.




Moja opinia:
Opakowanie- bardzo duża, wydajna butelka. Design raczej zwyczajny. Co znajdziemy pod zakrętką- duży otwór, który pechowcom(czyli ja) sprawia problem. Odmierzenie odpowiedniej ilości to nie lada wyczyn- dlatego przelałam do małej buteleczki
Kolor/zapach/ konsystencja- Szampon ma perłowo-beżowe zabarwienie. Jego zapach faktycznie przypomina miód, a konsystencja jest gęsta, chociaż jak na szampon nie tak bardzo.
(próbowałam troszkę nalać;/)
Działanie- Po pierwsze plus za wytworzenie dużej ilości piany- nie ma więc problemu z rozprowadzeniem go na głowie. Jednak po spłukaniu czułam, że włosy są szorstkie i obciążone. Miał też problem ze zmyciem oleju- przy większej ilości. Po wyschnięciu włosów próba rozczesania- próba to mało powiedziane- mamo!!! Chyba obetnę się na łyso, jak to rozplątać?! Szok. Koszmar. Nie miewałam problemów z czesaniem a tu taki psikus,. Jakoś się udało, ale nie zaryzykowałam ponownego użycia bez maski lub odżywki. No i co najgorsze- włosy zbierałam garściami- mam z tym problem, ale nie aż taki- nie wiem, wina składu, czy tego, że się tak plączą?.

No cóż, szampon na mnie pozytywnego wrażenia nie zrobił. Plusik za wydajność, zapach i przeznaczenie- do wszystkich typów włosów.

Dziękuję firmie Tenex i pani Monice za możliwość przetestowania szamponu. 


Fakt, że otrzymałam go za darmo, nie wpłynął na moją opinię.
 

Pozdrawiam, Gabi;*

8 komentarzy:

  1. kurcze po twojej recenzji stwierdzam, że nie jest to zbyt dobry produkt i chyba nie przyjrzę się mu bliżej :) dobrze było to przeczytać ;*
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi sie opakowanie tego szamponu, stad nie skusilabym sie na niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie ciągnie mnie do niego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Srednio sie prezentuje ;) i po twojej recenzji stwierdzam ze chyba nie warto probowac go sprawdzic na moich biednych wlosach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie spotkałam się z kosmetykami od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każdemu rzuca się w oczy nieciekawe opakowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze przeczytać taką recenzję zanim się po coś sięgnie :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)