poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Maskujemy włosy z Hegron

 Cześć:)
Jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że ciekawszy niż mój (streszczenia, opracowania, zeszyty itd.). 
Widziałyście, co się stało u Pani Domu? Jeżeli nie to przeczytajcie koniecznie, żebyście nie straciły swoich włosów. To straszne, jak można dopuścić taki produkt do użytku i jeszcze nie odpowiadać na maile;/


Dzisiaj kolejny produkt, który otrzymałam od firmy Tenex.

 Salon Professional Formula maska do wszystkich rodzajów włosów

 
Pojemność: 500 ml 
Opis producenta:

Profesjonalna maska z kompleksem witamin (А, В5, В6, Е, F, Н) do wszystkich rodzajów włosów. Dzięki bioflawonoidom i prowitaminie B5 posiada właściwości kojące, odżywia i nawilża skórę głowy. Zawiera witaminę E chroniącą włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Receptura preparatu została wzbogacona silikonami oraz aktywnymi składnikami, które głęboko wnikają w strukturę włosów, przywracają witalność i widocznie poprawiają ich wygląd. Maska zapobiega elektryzowaniu się włosów oraz ułatwia ich rozczesywanie i układanie. Efekt działania maski: odżywione i zdrowe włosy, miękkie, elastyczne i błyszczące.
Sposób użycia: 1-2 razy w tygodniu nanieść na umyte i osuszone ręcznikiem włosy, rozczesać i po upływie 10 min. spłukać wodą.


Moja opinia:
Opakowanie- Maska znajduje się w bardzo dużym plastikowym pojemniku. Bardzo łatwo wydostać ją dzięki dużemu otworowi. Mam zastrzeżenia co do zakrętki- zakręca się ją na 'raz', więc bardzo szybko się odkręca i przy nieostrożnym ruchu można na siebie wylać zawartość.
 

Konsystencja/ zapach/ kolor- Rzadka biała substancja o przepięknym delikatnym zapachu. Zapach utrzymuje się na włosach również po umyciu.
 

Działanie- Nakładałam maskę nieco inaczej niż zaleca producent- na umyte nierozczesane włosy, zakładałam czepek i tak chodziłam 10, 15, 30 minut, czasami godzinę- spłukiwałam i włosy rozczesywałam dopiero po wyschnięciu. Rozczesywało się je szybko, bez żadnego szarpania, włosy były miękkie, pachnące i czułam, że są zdrowsze. Niestety był to jedynie efekt wewnętrzny, bo z zewnątrz nadal wyglądały na zniszczone i suche (czemu?!)

 

Mimo braku zewnętrznego działania bardzo polubiłam tą maskę. Dzięki olbrzymiemu opakowaniu wystarczy mi jeszcze na długo. 

Dziękuję firmie Tenex za możliwość testowania.

Fakt, że produkt otrzymałam za darmo nie wpłynął na moją opinię.

Pozdrawiam;*


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam maski dla siebie - może to właśnie ta? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawe są te efekty , tez mnie to teraz zastanawia dlaczego tak się stało że z zewnątrz nie widac efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, właśnie wkurzające jest to, że pomimo tego, że pisze na opakowaniu np. "nawilża" - to i tak stosując produkt włosy są suche i bez jakichkolwiek zmian na lepsze.. masakra!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna maska :)

    a to co stało się Pani Domu to jakaś porażka...;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj jeszcze takiej maski ja nie widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj oj, jak ja lubię pachnące mikstury do włosów :) jednym z moich ostatnich pachnących nabytów jest szampon o zapachu malinowym, a dokłądnie odlewka od koleżanki z pracy, muszę się dopytać jej cóż to za cudo, bo uwierz- pachnie obłędnie.
    Jeśli chodzi o maskę do włosów to dziś otrzymałam zamówiony przez internet biovax do włosów blond :) Już nie mogę się doczekać, kiedy nałożę go na moje włosy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jednak jesli chodzi o maski do wlosow to dla mnie zawsze (chyba?) bedzie gorowal biowax :) szkoda ze efektu zewnętrznego nie bylo ;) ale zdrugiej strony lepiej tak niz na odwrot ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdzie jej nie widziałam do tej pory, o ile lakiery do włosów znam to o maskach do włosów nie miałam zielonego pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam kompletnie tej odżywki...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nigdy żadnej maski, hmmm...
    wlasnie czytam to co sie stało u Pani Domu... masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na rozdanie http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)