wtorek, 23 kwietnia 2013

Krem przeciw niedokonałościom Gerovital

KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM SKÓRY

Opis producenta:
 
 Pojemność: 50 ml

Specjalny produkt przywracający blask i ujednolicający wygląd skóry z przebarwieniami, z nierówną pigmentacją i z bliznami potrądzikowymi. Krem ma kompleksowe działanie:
  • rozjaśnia istniejące plamy i usuwa warstwę martwych komórek, dzięki działaniu kwasów owocowych;
  • zapobiega powstawaniu plam i przyspieszonemu starzeniu się skóry;
  • przedłuża efekt rozjaśnienia dzięki przeciwutleniającemu, antystresowemu, organicznemu wyciągowi z szarotki;
  • nawilża i odżywia skórę, odbudowuje warstwę ochronną na jej powierzchni, dzięki olejkom roślinnym z kakao, soi i jojoby;
  • odbudowuje spójność i zdrowy wygląd skóry, dzięki wyciągowi z Boswellii Serrata.
Sposób użycia: Nakładać 2 razy dziennie, przez co najmniej 2 miesiące, na problematyczne strefy.
Kurację rozjaśniającą plamy i wybielającą skórę zaleca się przeprowadzać jesienią i zimą (gdy promieniowanie słoneczne jest mniej nasilone), przy jednoczesnym zapewnieniu dobrej ochrony przed promieniowaniem UV. Zaleca się stosowanie kremów pielęgnacyjnych z faktorem ochronnym UV 15-20. Przy jakichkolwiek symptomach podrażnienia skóry, należy przerwać stosowanie kremu i zacząć ponownie po 2-3 dniach.


Moja opinia:

 

Opakowanie- typowe dla kremów- tubka zamknięta na klik.

 
Kolor/zapach/konsystencja- Krem jest biały o nieco dziwnym zapachu, do którego na początku nie mogłam się przyzwyczaić. Konsystencja bardzo gęsta, chociaż po zużyciu ponad połowy robiła się rzadka, często podchodziła wodą (zdjęcie). Rozsmarowywał się dobrze i szybko wchłaniał


 

Działanie- Stosowałam go ponad miesiąc 2 razy dziennie. W tej chwili słoneczko wyszło, więc musiałam go odstawić. Mam mu jednak sporo do zarzucenia. Po pierwsze- pozostawia tłusty film na twarzy. Przebarwienia i blizny potrądzikowe?- jak były, tak są. Z tymi niewielkimi sobie poradził, ale reszta została bez zmian. Raczej nie zapobiega powstawaniu blizn, bo pojawiły się kolejne. Plusem jest nawilżenie- bardzo dobre.


Zdjęcie robione przed(lewa) i po (prawa) ponadmiesięcznej kuracji. Widać różnicę? Chyba tylko na 2 zdj, gdzie były maleńkie przebarwienia.

Dobrze, że słonko świeci to niedługo chociaż troszkę mi się cera poprawi.

Produkt otrzymałam do testów od firmy Gerovital

Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinię.

No i co myślicie? Miałyście go? 
A może używacie innych preparatów na blizny? Co polecacie?

Pozdrawiam, Gabi;*

25 komentarzy:

  1. Podobno bio oli czy coś takiego jest dobry na blizny, rozstępy itp. ja nie używam takich rzeczy więc tu Ci nie doradzę...;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie bardzo się sprawdził. Ja niestety bardzo wolno się opalam, a chciałabym być brązowa to i przynajmniej problemy skórne też by się zmniejszyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście z opalaniem nie mam problemu. wystarczy 2-3 dni i jestem brązowa. A po lecie to już wgl śliczna opalenizna :)

      Usuń
    2. Ja też szybko się opalam ^.^

      Usuń
  3. przykre, że ten produkt pomimo powinności zadziałania, nie poradził sobie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze nic nie poradził. Ja mam przebarwienia i nie mam na nich rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mi opalanie jeszcze gorzej szkodzi. Muszę szczególnie uważać latem.

      Usuń
    2. Przebarwienia mam na buzi. Ciało opalam. Na twarz nakładam wysokie filtry bo inaczej masakra.

      Usuń
  5. Z przebarwieniami walka jest trudna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę,że nawet nie tak źle ;) napisałam o Alku z "Kamieni na Szaniec"
    a u Ciebie jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra zaczęła używać Bio oil bo podobno pomaga, może i u Ciebie by się sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uda mi się niedługo przekonać do spisania swoich spostrzeżeń :)

      Usuń
  8. bardzo fajny blog ;)
    pomyslę o tym kremie :P
    zaobserwujemy ?Ja już ;)
    http://uwieczniajchwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Różnice widać, jednak wiem po sobie, że walka z bliznami i przebarwieniami jest strasznie długa i nim się trafi na kosmetyk odpowiedni dla siebie mija dużo czasu ale nie ma co się poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten krem ale też nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem nie dla mojego typu cery :( Na szczęście z trądzikiem problemu nie mam ^.^
    Ja też miałam się ograniczyć, ale wszyło jak wszyło :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do bransoletki to można kupić ją na stronie Ryżyka, polecam, są genialne i pomocne w załamaniach <3
    A co do kremu niestety nie dla mnie :(
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałąm przyjemności używać kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To już moja 2, w sumie 3, ale jedna zamowilam dla przyjaciolki :)
    I nic zupełnie się z nią nie stało, uwielbiam ja :D
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja rozszerzonego nawet nie sprawdzałam, bo i tak się nie liczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej ani o tej firmie, ani o tych kosmetykach nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam z tej firmy krem pod oczy, czeka na swoją kolej. Oby spisał się lepiej niż ten przeciw niedoskonałościom.

    OdpowiedzUsuń
  18. o proszę :-) ale takie same tylko inny kolor czy jakieś inne? :-)
    bo zastanawiam się jeszcze nad czarnymi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)