niedziela, 28 kwietnia 2013

Denko II

Cześć dziewczyny :)
Pogoda za oknem się poprawia(?). Od rana ciemności.

Chciałam Wam dzisiaj pokazać, co udało mi się zdenkować w lutym, marcu i kwietniu. (Nie było sensu co miesiąc pokazywać po 2-3 rzeczy)

 



1. Dezodorant antyperspiracyjny Adidas for Women Action 3 Pure- moje ente opakowanie, najlepszy dezodorant; kupię ponownie
2. Synergen deo spray, kupiłam bo był za 3zł i to był największy błąd, nie nadawał się nawet do   'odświeżenia' pokoju, koszmar, nie kupię ponownie
3. LUKSJA Żel pod Prysznic Grapefruit & Pomegranate; recenzja; kupię ponownie
4. Kamill Żel pod prysznic Mleczko cytrynowe; recenzja; nie kupię ponownie
5.Eveline, Slim Extreme 4D, Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające fitness; recenzja; może kupię ponownie
6. Krem do ciała Nature Secrets z nawilżającym aloesem i arbuzem; recenzja; może kupię ponownie

7.Wygładzający balsam do prostowania włosów Avon, używałam go, ale bez rewelacji; nie kupię ponownie
8.Marion Natura silk jedwab do włosów, stosowałam go na końcówki, ani nie pomógł, ani nie zaszkodził; nie kupię ponownie
9. Joanna Multi Effect color; recenzja; kupię ponownie

 
10.Massage Effect - nawilżający żel do mycia twarzy; recenzja; nie kupię ponownie
11.Oceanic, AA Therapy Trądzik, Tonik antybakteryjny; najgorszy tonik jaki miałam; recenzja; nie kupię ponownie
12.Acne Killer; recenzja; gdyby nie był taki drogi kupiłabym ponownie
13. Perfecta Antybakteryjna maseczka na twarz, oczyszczająca do cery trądzikowej ( z wyciągiem z gruszki i glinką termalną), bardzo przyjemna maseczka, moja kolejna; kupię ponownie
14.Ziaja- maska oczyszczająca z glinką szarą do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej; recenzja; kupię ponownie
15. Dermo Minerały - maseczka redukująca trądzik; dobrze wam znana, moje ente opakowanie, bardzo ja lubię; kupię ponownie

 
16. Płatki kosmetyczne z Biedronki, ente opakowanie, lubię je i kupię ponownie
17.PLUSSSZ ACTIVE FORTE + LECYTYNA; recenzja; kupię ponownie
18. Lakier Eveline mini; długo go miałam, ale nie byłam zadowolona, szybko się ścierał; nie kupię ponownie
19.Odżywka Keratynowa GAL; recenzja; może kupię ponownie


To będzie tyle. Troszkę się jednak nazbierało:)
A jak tam Wasze denka?


Któraś z Was ma ochotę wypróbować krem pure skin shine control ? U mnie się jakoś nie sprawdził, więć chętnie oddam, bo szkoda mi wyrzucić. :)
 Pozdrawiam ;*

18 komentarzy:

  1. Miałam ten jedwab do włosów i u mnie również szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz zaczęłam używać jedwabiu z Green Pharmacy, czytałam o nim dużo pozytywnych opinii, może ten się sprawdzi :)

      Usuń
    2. Na razie spisuje się super, bosko pachnie i fajnie wygładza - stosuję maleńką ilość także na suche włosy ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, sporo tego!
    Ja też planuję zrobić Denko na swoim blogu, bo trochę już tego uzbierałam w tym miesiącu :D

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten balsam do włosów z Avonu.
    Prostować nie prostuje ale wygładza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. spore denko! większość produktów pierwszy raz na oczy widzę. A płatki z biedronki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych rzeczy miałam tylko maseczkę Perfecta oczyszczająca z gruszki. Baaardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dezodorant adidas jest bardzo fajny :)
    Zapraszam do siebie
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze, ze Perfecta z gruszką jest dobra, bo chcę ją kupić (co z tego, ze już prawie miejsca na maseczki nie mam :D)
    A żel pod prysznic z Luksji z tej serii też wielbię, ale inny wariant zapachowy. Taki żółty jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję paska :* Ale jak można zapomnieć go wydrukować?! Brak słów :/
      A żele OS są teraz w Rossie po 5,99 zł wszystkie :)

      Usuń
  9. bardzo ładne denko :) lubię żel nawilżający do mycia twarzy z biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jakoś nie przypadł do gustu :) Teraz mam Białego Jelenia i jest o niebo lepszy:)

      Usuń
  10. Ja bardzo lubię te rybki z Gala niebieskie stosowac na końcówki włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczke z Ziaji bardzo lubie,to mój ulubieniec,żelik z Biedry też nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię te dezodoranty adidasa - wypróbowałam już chyba wszystkie opcje zapachowe :)
    reszty kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie denka lubię, raz a porządnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)