poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Czekoladowe muffinki

Dzisiaj coś na słodko.

Czekoladowe muffinki.

Składniki:
4 łyżki mąki
4 łyżki cukru
2 łyżki kakao
1 jajko
3 łyżki mleka
3 łyżki oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
 



 


 
Wszystkie składniki mieszamy. Całość przelewamy do foremek (z tej porcji ok 10 muffinek)
Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 150 stopni na 10 minut



I zachwycamy się smakiem:)

 

Smacznego!!!

Przepis jest bardzo prosty i wszystkie potrzebne składniki znajdują się na pewno w Waszej kuchni.:)
Poza tym przygotowanie trwa maksymalnie 20 minut, więc jeżeli macie ochotę na coś słodkiego to polecam :)



Zapraszam na rozdanie


Pozdrawiam, Gabi;*

17 komentarzy:

  1. Próbuję się dietować a Ty tak kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Proponuję formę do muffinek, wtedy będą bardziej pękate :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę pożyczyć, ale nie na 29 czerwca hahahahah :D
    jak to z czego, jest z czego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mówię alleluja i do przodu :D

      Usuń
  4. moja mama właśnie wczoraj zrobila muffinki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O mniamniamniam :D Pyszności! Uwielbiam mufiny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na własną robotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, ja mam z kawałkami czekolady i orzechami włoskimi na wierzchu ^^ czekoladowych ona nie robi, musze jej pomarudzic :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniaaam :D Ja wolę swoje cytrynowe, ale ostatnio robię bananowo-czekoladowe - też pyszne :D Albo z jabłkiem u cynamonem - pyyyysia ^.^
    Wszyscy się śmieją, że powinnam otworzyć cukiernię ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju uwielbiam babeczki ;) nie ma to jak na wieczór zobaczyć sobie takie słodkie cuda xD

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka szkoda, że jestem na diecie :( bo to tak smacznie wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjj moje ulubione przepyszne ;)
    Przy okazji zapraszam na fanpage Ankowatej
    https://www.facebook.com/pages/Anek-beauty-handmade-make-up-nail-world/565125496839610?ref=hl
    Potrzebuję pełnej setki do rozpoczęcia konkursu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. muffinki wyglądają przepysznie ;) kocham czekoladę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)