niedziela, 31 marca 2013

Wyniki mojego pierwszego rozdania :)

Mam nadzieję, że chociaż jednej z Was uda mi się rozpromienić tę szarość za oknem :)


Dziękuję Wam za tak liczne zgłoszenie, których było aż 94- czego się nie spodziewałam. Szkoda, że niestety aż 21 zgłoszeń musiałam odrzucić ze względów na niespełnione warunki lub nieprzestrzeganie regulaminu.

Przykro mi jest, że część z Was nie pofatygowała się i nie przeczytała regulaminu lub napisała zgłoszenie 'obserwuję jako: XYZ mój mail: XYZ' - no wybaczcie, ale opcja kopiuj-wklej nie jest chyba aż tak trudna do opanowania.
Tym razem jeszcze przymykałam oko na mniej rzucające się pomyłki, ale na prawdę jest mi przykro.

W sumie było 181 losów(trochę się naliczyłam:P)






Zwycięzcę wybrała Tasia, której rączki tu widzicie:)

Nie przedłużając, nagrodę otrzymuje:



Gratulacje!!!

Rincewind99 już piszę do Ciebie maila i czekam na dane do wysyłki.  Na dane czekam 3 dni, po upływie tego czasu losuję ponownie.

Dziękuję wszystkim za udział i już zapraszam na kolejne rozdanie, które niedługo może się pojawić.
Mam też nadzieję, że nie odejdzie mi wielu obserwatorów:)
Pozdrawiam, Gabi;*

27 komentarzy:

  1. Mi to chyba nigdy się nie uda, taka pechowa jestem ;d Ale gratuluję zwyciężczyni!
    Ja oczywiście zostawiam blog w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda się uda:) To jest po prostu los :)
      Super, że zostajesz:) Widzę, że już mi jedna osoba uciekła:P

      Usuń
  2. szczęściara :) miły prezent na śnieżnego zajączka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze :))) Mail do Ciebie juz wyslany.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulację :)

    a blog ciekawy więc tak czy tak u ciebie zostaję ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rince - moje ogromne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni :*
    A z Gabrysią zostaję tutaj na pewno na dużo, duuużo dłużej :)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)