wtorek, 5 marca 2013

Testuję z Maliną: Eveline Slim 4D


Dzięki Malinie miałam okazję wypróbować 

 Eveline, Slim Extreme 4D, Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające fitness 

Co o nim myślę? Zapraszam do lektury:)

Opis producenta:
'Serum aktywnie wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niezwykle skutecznie redukuje cellulit. Zaawansowane składniki najnowszej generacji zawarte w serum, zostały specjalnie dobrane w celu efektywnego ujędrnienia i wyrzeźbienia ciała. Produkt skutecznie modeluje kształt sylwetki, pozwalając uzyskać spektakularny efekt wyszczuplający, jak po treningu w fitness clubie. Polecany dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
DZIAŁANIE:
  • ujędrnia i wygładza
  • modeluje i rzeźbi sylwetkę (talia, pośladki, uda)
  • redukuje tkankę tłuszczową

Formuła zawierająca szeroką gamę substancji aktywnych, dociera nawet do najgłębszych warstw tkanki tłuszczowej, stymulując komórki do spalania tłuszczu i redukcji cellulitu.'

Moja opinia:


Opakowanie: Serum mieści się w ładnym, poręcznym opakowaniu zamykanym na zatrzask, więc nic się z niego nie wydostanie. Ponadto opakowanie jest miękkie, więc nie będzie problemu z przecięciem i wydostaniem resztek. Niewielka ilość wystarcza, żeby wmasować serum w problematyczne części ciała. Po 3-tygoniowym testowaniu (2 razy dziennie) w opakowaniu zostało ok 2/5, więc jest on serum jest wydajne.

Produkt:Jego konsystencja jest typowa dla balsamów. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Ma biały kolor, a jego zapach jest bardzo przyjemny- mentolowy, orzeźwiający(od razu mi się spodobał). Po nałożeniu serum możemy odczuć chłód, o którym wspomina producent. Uczucie to utrzymuje się przez ok 15-20 minut. Szczególnie intensywne było to przy pierwszym użyciu, bo teraz moja skóra już się przyzwyczaiła, co nie oznacza, że wrażanie chłodu zniknęło. Jest ono bardzo przyjemne i tak, jak w przypadku zapachu- orzeźwia skórę.

 Działanie: Serum skutecznie nawilża skórę (miałam problem z suchością). Jest ona widocznie napięta i ujędrniona. Niestety nie zauważyłam redukcji cellulitu (może w minimalnym stopniu, jednak bez rewelacyjnych efektów), więc tu mnie rozczarował. Jednak brak tego działania rekompensuje spalanie  tkanki tłuszczowej. Faktycznie zauważyłam, że mam troszkę mniej ciałka. Oczywiście nie jest to kilkanaście centymetrów(no nie oczekujmy, że bez wysiłku pozbędziemy się tłuszczu), ale rzeczywiście mam go mniej. Szczególnie widoczne jest to na ‘boczkach’, z którymi zawsze miałam problem, bo w żaden sposób nie mogłam się ich pozbyć. Za to olbrzymi plus!
Myślę, że kiedyś po niego jeszcze sięgnę.

Dziękuję Malinie za możliwość przetestowania serum na swojej skórze. Bardzo się cieszę, że miałam przyjemność poznać jego działanie.


17 komentarzy:

  1. Brr chłodzący balsam zimą, nie dla takiego zmarźlaka jak ja :) Ale fajnie, że działa w jakimś stopniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat pasował po gorącym prysznicu :P

      Usuń
  2. nie wierzę w działania takich produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wierzyłam :P dopóki nie przekonałam się na swoich boczkach :P

      Usuń
  3. dziękuję, bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zmarzluchem i zimą nie stosuję tych cudów z efektem chłodzenia...ale latem może się skuszę na ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lato jest z pewnością super:) z tego co wiem serum jest też w wersji rozgrzewającej:)

      Usuń
  5. No pacz, nigdy nie wierzę w działanie takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za opinię :)
    My już obserwujemy i czekamy na rewanż.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie dla mnie takie produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie.... ten brak redukcji, brak reakcji... brak działania! Firma Eveline dawno temu straciła moje zaufanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie stwierdziłam, żeby to była rewelacja, ale jednak coś tam zauważyłam, więc tak całkiem go nie przekreśliłam. Ma jednak kilka plusów. Szkoda, że nie masz zaufania do tej firmy.

      Usuń
  10. B. lubię to serum z Eveline ponieważ ładnie wygładza skórę przy użyciu z peelingiem :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą serię z Eveline

    pozdrawiam Malinową koleżankę i zapraszam do siebie http://majajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli pomógł spalić odrobinkę tłuszczyku, to myślę, że jest wart uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś używałam- całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)