niedziela, 17 marca 2013

TAG Libster Blog Award


TAG Libster Blog Award


Do tagu zostałam nominowana przez Ewkę;)

 

Zasady

Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200 ;)

Pytania od Ewki:

1.Do jakiej piosenki masz sentyment?
D-System – Ryćka – piosenka stara, jak świat. Nie Am w niej nic szczególnego, ale kojarzy mi się z przyjaciółkami i dzieciństwem. To była nasza ulubiona nutka

2. Co zawsze poprawia Ci humor?
Muzyka- coś, co kocham. Głównie rap. Wystarczy, że leci Chada, Pih, 52 i kilku innych i już jest ok.:)

3. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
No cóż. Teraz o wolny czas trudno, ale najchętniej- czytając Wasze posty:) Oprócz tego dobra książka albo film.

4. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?
Moskwa. Tak to nie Paryż, Rzym, Wenecja. Tylko Moskwa.

5. W co najchętniej się ubierasz?
Legginsy i luźne topy, bo tak najwygodniej, ale uwielbiam też sukienki i spódniczki:)

6. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Dużo tego, m.in.: chamstwo, dwulicowość, fałsz, egoizm, snobizm.

7. Co cenisz najbardziej w życiu?
Uczucia,-przyjaźń.

8. Kto jest/był twoim idolem?
Trudne pytanie. Jakoś nie inspiruję się nikim znanym.

9. Ulubiony kolor?
Niebieski? Liliowy? Chyba nie mam jednego ulubionego.

10. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
W filmach tak, w życiu- zdarzają się nieliczne przypadki, ale ja raczej w to nie wierzę.

11. Na co w swojej codziennej pielęgnacji zwracasz największą uwagę?
Przede wszystkim na oczyszczanie i pamięć o systematycznym stosowaniu preparatów.

Moje pytania:

1.      Czy spełniło się twoje marzenie z dzieciństwa?

2.      Od czego jesteś uzależniona?

3.      Jaki jest twój ulubiony kosmetyk, dlaczego?

4.      Jaki jest twój ulubiony film?

5.      Najpiękniejsze miejsce na świecie?

6.      Czym się interesujesz?

7.      Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?

8.      Co sprawia Ci największą radość?

9.      W jaki sposób motywujesz siebie do działania?

10.  Rzecz, bez której nigdzie się nie ruszasz?

11.  Pierwsza rzecz, jaką robisz po przebudzeniu?

 


Nominuję:


Jeśli macie ochotę, przyłączcie się do zabawy :)
Pozdrawiam, Gabi ;*




11 komentarzy:

  1. dziękuję za nominację:) obecnie jestem w szkole ale gdy wrócę do domu to chętnie odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. już kiedyś byłam do tego nominowana... fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorąco ci polecam ten BB krem , dla mnie to jest taki podkład z tym ze sie wchłania w buzie i nie ma maski ;) super kryje :)
    dziękuje za nominacje , juz moja nie pierwsza zbiera mi sie :)
    jak kupisz koniecznie daj znać !:)
    i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za nominacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje bardzp za nominację :)****

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne odpowiedzi, co do Moskwy to się zgadzam!
    dzięki za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja go polecam gorąco :) napewno kupię sobie nowy jak ten mi sie skonczy :)
    moje okrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację - już publikuję post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)