piątek, 29 marca 2013

Przypominajka:)

Cześć:)
Wpadam tu tylko na chwilkę:)
Upiekłam już placuszki (sama, sama, sama yeaah:P). Zostało jeszcze troszkę do zrobienia:)

Chciałam Wam tylko przypomnieć, że już dzisiaj o 23.59 zakończy się moje rozdanie.
Osoby, które chciałaby jeszcze wziąć w nim udział, serdecznie zapraszam :)
 


Korzystając z okazji, chciałabym Wam również życzyć wesoły, pogodnych, rodzinnych i słonecznie wiosennych Świąt Wielkanocnych a także Mokrego dyngusa :)

Pozdrawiam, Gabi;*

15 komentarzy:

  1. Gabi, dziękujemy za życzonka piękne :* Tobie tez wszystkiego dobrego na te piękne i wyjątkowe dni. No i oczywiście życzę Ci też żeby wiosna przyszła, bo na to chyba każdy już czeka i czeka ... :P

    A w rozdaniu biorę udział obowiązkowo i liczę po cichu, ze wielkanocny zajączek z prezencikiem mnie odwiedzi może... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy :P losowanie odbędzie się maleńkimi paluszkami Taśki, więc życzę Ci, żeby Twoja karteczka się do nich przykleiła:)

      Usuń
  2. Ja nie mam szczęścia w takich zabawach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i nawzajem :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Tobie również :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie zdążyłam wziąć udziału w rozdaniu :( Może następnym razem :)
    Zostałaś u mnie otagowana! :) http://olaslifestyle.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html zapraszam :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w następnym rozdaniu zdążysz :)

      Usuń
  6. Proszę dodawaj już wyniki- tak się neicierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt :) Czekam na wyniki rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki postaram się ogłosić już jutro :)

      Usuń
    2. szkoda, że nei dzisiaj, ale mam nadzieję, że uda ci się jutro

      Usuń
  8. Wzielam juz dawno udzial, fajne nagrody :)) Jak masz ochote to wez udzial w moim, wlasnie sie zaczelo. A tak w ogole to weeeesolych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)