piątek, 22 marca 2013

Przegląd nowości

No tak, brak czasu po raz enty. Chciałabym móc tu siedzieć ciągle, czytać, pisać, ale tak się nie da :( Maturka daje w kość a 5-godzinny sen to jest szczyt marzeń. Chodzę, niczym zombie, ale staram się na weekendach nadrabiać.
Dzisiaj tylko moje nowe cudeńka, ale jutro już coś ambitniejszego.

 

Niedużo tego, ale z drugiej strony sporo (miałam w końcu oszczędzać;/)


 
1. Kojący krem do stóp Feet Up
2. Intensywny krem do pielęgnacji suchej skóry z gliceryną i woskiem pszczelim

 
3. Cytruynowy żel pod prysznic Kamill
4. Żel pod prysznic Seyo figa i granat

 
Przesyłka z Biochemii Urody
5. Puder bambusowy
6. Hydrolat oczarowy
7.Peeling owocowy - gruboziarnisty

 
8. Szamponetki z Joanny
9. Wciera do włosów Jantar

 
10. Plusssh Active forte
11. Zestaw próbek od Vichy
12. Korektor Bell

Mam nadzieję, że niedługo uda mi się coś napisać o nich :)
Znacie te produkty?:)
Pozdrawiam, cium, Gabi;*



25 komentarzy:

  1. Ja się na próbki Vichy nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, a mi pai w aptece powiedziała, żebym powiedziała innym o tej akcji, bo jestem pierwszą osobą, która o nie zapytała:)

      Usuń
  2. Nie znam zadnego z tych produktow- straaaaaaaaszni jestem ciekawa pudru bambusowego i tego peelingu owocowego z BU

    OdpowiedzUsuń
  3. też chyba w końcu złożę jakieś zamówienie nowe na BU albo ZSK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę to Twoje recenzje skusiły mnie do ich kupna :)

      Usuń
  4. Te kupilam zel z Kamilla :) Tylko, ze kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stałam w Naturze i przed półką z kilkunastoma żelami i panie się na mnie dziwnie patrzyły- no nie mogłam wybrać zapachu :)

      Usuń
  5. mi oszczędzanie bardzo ciężko idzie :D mam wcierkę jantar, już prawie 2 tyg używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszczędzanie jest trudniejsze od słodkiej pokusy:(

      Usuń
    2. dokładnie :/
      a wcierkę właśnie przelałam do opakowania z pryskiwaczem, psikam sobie na rękę i wcieram w skórę głowy :)

      Usuń
  6. Z niecierpliwością czekam na recenzję wcierki i cytrynowego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja sama się nie mogę doczekać, aż je wypróbuję:)) Wcierkę trzeba używać 3 tygodnie i potem przerwa, ale wytrzymam:)

      Usuń
  7. nie znam ani jednego produktu z tych nowości :)
    vichy mam i ja -chodź były problemy z panią farmaceutka!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą wcierkę z Jantara i jak na razie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jantar jest najlepsza :)
    super, że Ci się udało zdobyć Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że sporo osób o niej słyszało:)

      Usuń
    2. ja już użyłam 4 buteleczki i od roku jestem jej wierna :)
      na pewno będziesz z niej zadowolona

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. widze kilka ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wcierka z Jantaru - bardzo lubię
    Jestem ciekawa recenzji pudru z BU bo się zastanawiam nad kupnem :)






    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też odebrałam swoje próbki Vichy :) Znam tylko krem do stóp Oriflame.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)