sobota, 9 marca 2013

Przegląd nowości; prośba do biorących udział w rozdaniu

Cześć :) Co tam u Was?:) Jak dobrze, że to już piątek. Z jednej strony przeraża mnie fakt, że zostało tak niewiele czasu do maja, a z drugiej ufff weekend.
W związku z tym, że nie bardzo mam czas cokolwiek dzisiaj napisać, podzielę się z Wami jedynie nowościami i zmykam. Mam przez weekend przerobić maturę z biologii, 2 maturki z matmy, sześćdziesiąt kilka zadań na udowadnianie, ok 90 zadań ze stereometrii, napisać bibliografię, poprawić prezentację, napisać zadania, listy na rosyjski, przeczytać 'Dżumę' i 'Cudzoziemkę'. Ambitny plan. A to tylko weekend (nie mówię o nauce na ten tydzień, który jak się okazuje, będzie obfity w spr z geografii, historii, matmy, faq  z biologii, wypracowania + niespodzianki;/). Życzę sobie powodzenia.

Wizyta u lekarza z wynikami badań skończyła się dużą dawką leków. Na chwilę obecną tarczyca ok (dolne granice normy, w których ledwo się mieszczę, ale jednak to norma). Moje powieki to skutek alergii, nie wiadomo, na co.Niestety w sobotę złapało mnie przeziębienie, z którym do dzisiaj walczę.

Apteka:

 
mnóstwo leków na przeziębienie, gardło, katar, gorączkę, Flonidan( używany wcześniej na alergię), Actiferol( niski poziom żelaza nie jest u mnie nowością)

Sekret Urody (poszłam po kilka rzeczy, wróciłam z maseczką i próbkami;/ Bo niestety żadnego z produktów promocyjnych nie ma w tej drogerii. Było mi bardzo przykro, więc zapytałam o to sprzedawczynię, której chyba zrobiło się głupio i dlatego dostałam 3 próbki szamponu). Na zdjęciu jeszcze olejek rycynowy :)

  

Lipcowe pudełko shinybox, które dostałam za darmo w związku z zabawą na vinted:)

 

1.Delia Hair Silk Naturalny jedwab do włosów
2.Lancaster jedwabiste mleczko do ciała SPF 15
3.PHENOME zestaw pięciu kremów do pielęgnacji twarzy i ciała
4.WISE Żel do mycia ciała
5. Lavera lotion mocno nawilżający po opalaniu z bio-alosem i bio-masłem shea
Mleczko do ciała i lotion poczekają do lata, część kremów pewnie sprezentuję:)

A teraz zawartość paczuszki otrzymanej w związku ze współpracą z firmą Tenex i Gerovital. Dzięki pani Monice dostałam do testów 4 z 6 wymienionych przeze mnie produktów. Bardzo się cieszę, bo liczyłam na to, ze otrzymam jeden, ewentualnie dwa i próbki, a tu proszę- pełnowartościowe produkty i próbki:) Niedługo zaczynam testowanie:P
1.KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM SKÓRY- gerovital plant
2. Krem do rąk i paznokci -tenex
3.Szampon HONEY - miodowy-tenex
4. maska do wszystkich rodzajów włosów SPF -tenex
5. próbki kremu nawilżającego -gerovital


 

Z okazji Dnia Kobiet życzę Wam wszystkiego, co najlepsze:)) 

W tym roku chłopcy się postarali- kupili nam tulipany:P (szok po zeszłorocznym prezencie- jajka na twardo z malunkami).
Jednak najsłodszy prezent otrzymały dziewczyny z 3B (olbrzymi szyld nad głównym wejściem do szkoły, chłopcy w garniturach, kwiatuszki... ohh)

 
(przepraszam za jakość- deszcz padał i musiałam robić zdj z okna ;/)


UWAGA!
Przeglądałam zgłoszenia do rozdania  i jestem w szoku! Nie czytacie regulaminu!!!! Jeżeli jest napisane publiczna obserwacja, to o taką proszę- nie jestem jasnowidzem, nie wiem, która z was obserwuje prywatnie. Poza tym sprawdzajcie, czy podlinkowałyście banery i czy spełniłyście warunki, które wpisujecie "TAK'.

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna paczuszka :)
    Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że niedługo się wypowiem:)

      Usuń
  2. super! tylko pozazdrościć:P

    OdpowiedzUsuń
  3. no te pierwsze tanie nie są :D
    a drugie w zwykłym sklepie z butkami :D była przecena -50% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka kochana i gratuluję współprac :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ile leków... biedna... życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudzoziemka to moja ulubiona lektura z liceum, już nawet nie pamiętam jak to jest być szkole. Dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudzoziemka jest super:) Już raz czytałam, ale teraz znowu do prezentacji muszę:(

      Usuń
  8. zapraszam wszystkich na rozdaniu u : zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy :) Super, że już piątek. A to, że niedługo maj bardzo nas cieszy.
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super prezent chłopcy sprawili klasie 3b, co tam pisze dla sroki? :D nie mogę doczytać :)
    obserwuję! i wszystkiego najlepszego kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale dużo tabletek o.o współczuję z nauką...

    OdpowiedzUsuń
  12. no pierwsze w porównaniu do drugich są drogie :)
    myślałam że tanie to masz na myśli te drugie? :))

    ja tam nie patrzę co modne tylko co mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na recenzje z otrzymanych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)