sobota, 23 marca 2013

Pachnij witaminkami, czyli o żelu Luksja

Dzisiaj posapałam aż 6h! yeaaah, więc mam na razie dobry humor. Poza tym słoneczko świeci (udało mi się porobić kilka zdjęć, więc w ciągu tygodnia w miarę możliwości postaram się pisać). Tak, jak obiecałam- dzisiaj już recenzja:) Zapraszam :)



LUKSJA Żel pod Prysznic Grapefruit & Pomegranate

 

Pojemność: 500ml
Cena: ok. 10zł

Opis producenta:
To koktajl odżywczych witamin, naturalnego olejku pomarańczowego i ekstraktu z mandarynki oraz składników nawilżających, który sprawi, że Twoja skóra stanie się gładka i będzie promienieć naturalnym pięknem.

•          Kompleks witamin A+E+C
•          Wygląd inspirowany sokami owocowymi
•          Nawilżanie potwierdzone w testach
•          Soczyste zapachy i kolory
•          Bogata konsystencja
•          Kremowa piana
•          pH przyjazne dla skóry

Składniki:
Witamina A: odpowiada za wzrost i dojrzewanie komórek naskórka, jest składnikiem przeciwzmarszczkowym i uelastyczniającym skórę, regeneruje skórę zniszczoną po opalaniu i poprawia naturalne funkcjonowanie skóry.
Witamina E: dezaktywuje wolne rodniki, które są odpowiedzialne za starzenie się skóry, zachowuje naturalne nawilżenie skóry i jest pomocna w stanach zapalnych.
Witamina C: jest silnym naturalnym antyutleniaczem, chroni przed niszczącym działaniem wolnych rodników, wpływa na poprawę kolorytu cery – skóra jest gładsza i odświeżona, bierze udział w syntezie kolagenu – jest polecana do kuracji przeciwzmarszczkowej. 

Moja opinia: 
Żel znajduję się w sporym opakowaniu, więc wystarcza na długo. Ma nieco 'wygięty' kształt, więc ładnie leży w dłoni. Zamknięcie na 'klik'.

 
Kolorek pomarańczowy, konsystencja typowa dla żeli. No i ten owocowy zapach- mmm po prostu super orzeźwiające owoce. Poza tym bardzo się pieni.

 

Co do działania- skóra faktycznie jest miękka i gładka(nie wiem, ile w tym działania żelu, a ile kremów do ciała), ładnie pachnie, jest czysta i świeża. Czy hamuje starzenie się skóry i wyrównuje koloryt? No nie wiem, trudno mi to ocenić- raczej nie, bo skóra pod względem koloru wygląda tak samo. A co do starzenia- na razie nie mam z tym problemu, więc nie zauważyłam czegoś takiego.

Podsumowując, żel oceniam bardzo pozytywnie. Szczególnie urzekł mnie jego zapach. Przy takiej cenie i wydajności jego zakup jest bardzo opłacalny, więc polecam:)


Do końca mojego rozdania zostało już tylko 6 dni :) Te z Was, które jeszcze nie biorą udziału, serdecznie zapraszam :)

 

Pozdrawiam, Gabi;*

22 komentarze:

  1. Nie jestem wielbicielką Luksji, ale ten żel wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam żołtą wersję tego płynu :] Głównie wtedy urzekł mnie zapach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam to samo- zapach jest świetny.

      Usuń
  3. Fajny i w bardzo przystępnej cenie :) 10zł za 500ml to naprawdę niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na promocji jest jeszcze tańszy, więc zakup jest opłacalny :)

      Usuń
    2. O, ale nie jesz bo sama sobie zabroniłaś (dieta) czy masz zakaz od lekarza? Może kup sobie chrom? Chociaż jak ja byłam na diecie to też myślałam że oszaleję bez słodyczy :(

      Usuń
    3. Ej, jakbym czytała o sobie. Też byłam uzależniona. Nie mogłam wytrzymać kilku godzin bez słodyczy. Ale kiedy stwierdziłam, że już dosyć tego, nie podobam się sobie i chcę schudnąć to się zawzięłam. Przez pierwsze pół roku (!) było strasznie. Bolała mnie głowa i czułam się rozdrażniona. Oszukiwałam się muesli, kisielem, budyniem czekoladowym itp. I jakoś się udało. Teraz jem słodycze raz w tygodniu, chociaż jeśli czasem najdzie mnie ogromna chęć to sobie coś tam niewielkiego zjem. Chromu nie próbowałam, ale dużo znajomych go przyjmowało i mówiło że było im łatwiej wytrzymać "na głodzie" :)

      Usuń
  4. ale musi cudnie pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żelu Luksja, ale kuszą swoim opakowaniem i zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli pachnie tak cudnie jak sobie wyobrażam to już się w nim zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam :D bardzo polubiłam tą jak i inne wersje z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie produkt do kąpieli ma myć i ładnie pachnieć :D Więc ten byłby idealny :)
    Dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog.
    http://krainaszczesciax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto spróbować :) Zapach pewnie cudnyyy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Luksję, szczególnie ich nową linię Skin Kind :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te żele, m.in. za zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)