środa, 27 marca 2013

Maksymalne nawilżenie dłoni z Tenex


 Cześć:)
Wreszcie wolne (czyt. muszę w końcu zacząć coś do matury robić), korzystając z chwilki, piszę:)
 
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą Tenex i Gerovital i dzięki uprzejmości pani Moniki otrzymałam kilka kosmetyków:)           


  Paczuszkę, którą dostałam możecie zobaczyć tu. Zacznę od najlepszej rzeczy:)

 Krem do rąk i paznokci



 
Pojemność: 100 ml
Opis producenta:

Krem do rąk i paznokci na bazie pantenolu z ko-enzymem Q10. Jest nietłustym kremem łatwo się wchłaniającym. Powoduje, że skóra staje się delikatna i miękka. Pantenol i ko-enzym Q10 nawilżają i odżywiają ręce, zmiękczają naskórek i wzmacniają paznokcie.



Moja opinia:

Opakowanie- typowa dla kremów tubka z zamknięciem ‘klik’. Jednak urzekły mnie jej proste kolory- biały/ czarny. (zazwyczaj kremy mają kolorowe opakowania, które przykuwają uwagę) Krem jest wydajny, bo niewielka ilość wystarcza na pokrycie całych dłoni.
Konsystencja/zapach/ kolor- Biały gęsty krem, niczym nieróżniący się od innych, a jednak się różni- zapach. Jest dziwny. Nie jest brzydki, ale też nie uwodzi, taki inny.
Działanie- Zacznę od tego, że krem się długo wchłania. Co prawda ładnie się rozprowadza, ale długo czuć ‘śliską’ rękę, więc używałam go głównie na noc i w ciągu dnia, kiedy robiłam coś, co nie wymagało dotykania. I to tyle minusów. Nawilżenie jest baaaardzo długotrwałe- takiego działania jeszcze nie spotkałam. Skóra jest gładka, milutka w dotyku, odżywiona. No po prostu idealna. Zakochałam się w nim. Szkoda, że trudno go dostać, ale jeśli tylko będę mogła kupię sobie ich kilka. Niestety jako podręczny krem odpada, ale w domku przy wolnej chwili śmiało można go używać. Więc daję mu ogromnego plusa:)

Dziękuję pani Monice i firmie Tenex za możliwość jego testowania.  
Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinię.

Używałyście go? Co o nim myślicie?:)

Pozdrawiam, Gabi;* 

16 komentarzy:

  1. Ja też mam wolne. Tak się baardzo cieszę. :]]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam się jeszcze
    Ja teraz korzystam z kremu z apteki bo miałam bardzo wysuszone dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że nawilżenie jest super, a to chyb najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kremie tak :) Zwłaszcza przy suchej skórze.:)

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy. Nigdy na oczy jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :)
    Nie widziałam jeszcze tego kremu, a chyba warty jest poznania, zwłaszcza gdy po zimie dłonie potrzebują mocnego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie po TAKIEJ zimie, która nadal dokucza:(

      Usuń
  6. Nie znam firmy ale krem jako nawilżenie na noc pewnie sprawdziłby się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale myślę, że to fajny produkt natłuszczająco - nawilżający na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że w ciągu dnia rzadko mam czas go używać, bo efekty byłyby super.

      Usuń
  8. A nie znam... nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa, nigdy o nim nie słyszałam :]

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale wolę te które błyskawicznie się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm ciekawy :) Uwielbiam kremy do rąk ale wolę chyba te co szybko się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)