poniedziałek, 25 marca 2013

Foot cream; Oriflame

  Taki szybciutki wpis, bo zaraz wracam do mojej matematyki, biologii i miliona innych spraw. Chciałam Wam przedstawić krem, który wpadł do mnie ok 2 tygodnie temu:)

Kojący krem do stóp Feet Up

Cena: 16,00 zł (regularna) 11.90zł (promocyjna)
 Pojemność: 150  ml
Opis producenta:
Odżywia i zmiękcza suchą i szorstką skórę stóp. Wzbogacony łagodzącym wyciągiem z kwiatu pomarańczy i olejkiem z kiełków pszenicy o działaniu nawilżającym. Doskonale się wchłania, pozostawiając przyjemny, rześki zapach.




Moja opinia:
Krem o białym zabarwieniu, nieco tłusty i długo się wchłania. Ma, orzeźwiający zapach, który długo jest wyczuwalny. Łatwo się go rozprowadza. 
Skóra po jego użyciu jest nawilżona i odżywiona, chociaż nie powiem, żeby efekt zmiękczenia skóry był fenomenalny. Powiedziałabym raczej, że to zwykły krem do stóp i za taki go uważam. 

Wrażenia na mnie nie zrobił. No może zaplusował wydajnością, ale to raczej taki średniak w walce z suchą skórą, taki przejściowy produkt, potrzebny w czasie poszukiwań lepszego, po to aby nie zostawić stóp bez opieki. Niewiele więcej mogę o nim napisać, bo żadnych działań pożądanych i niepożądanych nie zaobserwowałam. Skończę go, ale raczej nie kupię ponownie.

Pozdrawiam, Gabi;*

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zrobił dobrego wrażenia ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znalazłam super kremu do stóp ;) Ale muszę się przyznać, że w kwestii dbania do stopy jestem leniuchem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo. Czasami po prostu nie chce mi się poświęcić tych 30s, żeby posmarować stopy;/

      Usuń
  3. nie miałam go i nie bedę miec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja współlokatorka ma jakiś inny krem do stóp od Ofiflame, który z kolei jest fenomenalny :) ale nie pamiętam w tym momencie nazwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ten jest już moim drugim z Oriflame i znowu nie ma żadnego efektu.

      Usuń
  5. nie miałam tego kosmetyku, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w Rossmanie :) są też inne wersje zapachowe, jeśli konwalie Ci nie odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu do stóp z Oriflame jeszcze nie miałam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam nic z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah gdyby człowiek jeszcze był sumienny z tym kremowaniem stup :D
    Ale ja też jeszcze nie znalazłam zachwycającego kremu do nóg.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam kremów do stóp z ori ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)