sobota, 9 marca 2013

Delikatny kolor płytki, czemu nie?:)

Hey :)
Wczoraj taki tylko mały wpis o nowościach, ale dzisiaj już przechodzę do recenzji:) Pochwalę się jeszcze- siedziałam do ok 2.15 w nocy. Efekt?- Napisałam maturę z biologii i część matury z matmy. Dzisiaj ciąg dalszy :P

Lakier do paznokci Oriflame Pure Colour


 

odcień: Clover Haze
pojemność: 8ml
cena: regularnie 14zł (często w promocji wiązanej 1+1; 1+pomadka)

Od producenta:
Połyskujący lakier w fantastycznych odcieniach, które pokocha każda modna kobieta. Inny kolor paznokci w zależności od nastroju - a czemu nie?


Moja opinia:

Opakowanie: Lakier znajduje się w szklanym słoiczku, którego wygląd nie odbiega od większości innych. Wewnątrz mieści się go 8ml. Polubiłam 'górę' opakowania, bo jest nieco większa, więc pędzelek łatwo się trzyma w ręce. co do pędzelka- cieniutki, ale łatwo się nim operuje.
 
Działanie: Lakier szybko schnie( mimo iż nie jest on szybkoschnący). Po ok 40s jest zupełnie suchy. Przy użyciu dwóch warstw trwa to nieco ponad minutę- więc i tak szybko. Na paznokciach wygląda bardzo naturalnie- delikatny, nie rzuca się w oczy. Nie zauważyłam, żeby odpryskiwał chociaż myłam naczynia kilka razy i nie dbałam o to, w jakim stanie będą później paznokcie. Ściera się (co jest chyba oczywiste) tylko na końcówkach i to dopiero po 3-4 dniach. Jedynym minusem, jaki zauważyłam jest fakt, że na płytce widać pociągnięcia pędzelka(nie udało mi się na zdjęciu uchwycić). Jest to jednak widoczne jedynie przy przyglądnięciu się. 

A tak prezentuje się na paznokciach:

 Te nierówności an moich pazurkach to nie efekt jakiejś choroby:P Po miesiącu nadal jestem posiadaczką tipsów, którym się nie spieszy do odpadania. Może to i dobrze, bo paznokcie odrastają zdrowe i nie będę długo chodzić z cienką płytką:)

A tak wygląda cała moja kolekcja lakierów:P (równe 40)





 

20 komentarzy:

  1. Kiedy to było, gdy miałam 40 lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo lakierów *.*

    te z oriflame są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek :) niedługo ja wrzucę do siebie moje weekendowe mani :) u mnie będzie (w przeciwieństwie do Ciebie) ostro :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten lakier i niezła kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor:))
    I dziękuję:)) niestety w Barcelonie byłam już sama bez chłopaka:( Ale właśnie mam nadzieję, że uda nam się kiedyś pojechać razem bo miasto jest cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. spora kolekcja :o
    a lakier bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo sporo masz lakierów :) Mój arsenał nie jest tak bogaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta cała kolekcja jest niby u mnie, ale tak na prawdę części z nich używają siostra i mama:)

      Usuń
  8. jak dla mnie zbyt mocno perłowy...a kolekcja całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kolekcja lakierów! a kolor lakieru super! lubię takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze nigdy nie miałam tipsow ;) A moja kolekcja lakierów wynosi ok. 20-25 sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba nie mój kolorek ;d
    a kolekcja świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, bezpieczny kolor :)
    Możesz usunąć weryfikację obrazkową bo cholernie utrudnia pisanie komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że powiedziałaś:) ostatnio trochę przeglądałam bloggera i musiałam włączyć(chyba, że od początku była włączona:P)

      Usuń
  13. Mam o kilka lakierów więcej, ale jak zrobię przegląd i parę wyrzucę to będzie już ich mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię takich kolorków, ale plus właśnie za częste promocje na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny kolorek i super kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dwa inne kolorki i ten sam problem z widocznymi pociągnięciami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)