niedziela, 17 marca 2013

Biedronkowa wtopa... z żelem Massage Effect


Nie ja jedna uległam czarowi Biedronkowych kosmetyków:) Miałam już kilka specyfików zakupionych w Biedronce i z większości byłam zadowolona. Jakiś czas temu wzięłam żel do mycia twarzy ‘na próbę’. Czy na próbie się skończy?

Massage Effect - nawilżający żel do mycia twarzy



Cena: ok 5zł 

Pojemność: 150ml

Opis producenta:

Hypoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy i oczu z makijażu i zanieczyszczeń. Drobinki masujące wzbogacone witaminą E przeciwdziałającą wolnym rodnikom, dodają skórze energii oraz wspomagają jej naturalną ochronę. Zawarty w preparacie ekstrakt z lotosu zapewnia uczucie świeżości i doskonałej czystości, d-panthenol nawilża i łagodzi podrażnienia. Skóra po użyciu żelu jest oczyszczona i odświeżona

.     

 Moja opinia: 
Żel znajduje się w zwyczajnym, typowym dla tego typu produktów opakowaniu z zamknięciem na ‘klik’. Nie ma problemu z wydostaniem go, bo całość spływa do dołu nawet w rogach zostaje niewiele. Konsystencja typowa. Ma on w sobie ‘drobinki masujące’, których nie zobaczycie na zdjęciu, bo według mnie jest ich baaaardzo niewiele. Stąd też efektu masującego nie poczułam. Mam mały problem z tym żelem, bo nie chce się pienić, więc kiedy go używam nawet tego nie czuję. Co prawda skóra po nim jest oczyszczona, ale nie jest to dla mnie genialny efekt. Spotkałam się z dużo lepszymi produktami. Zostało mi go już niewiele, ale myślę, że na kolejny zakup się jednak nie zdecyduję. 
 

No niestety tym razem się rozczarowałam.

Używacie produktów z Biedronki, co o nich sądzicie? Też myślicie, że można tam kupić sporo fajnych rzeczy?

Pozdrawiam, Gabi;*

23 komentarze:

  1. Ja go używam tych żeli tylko częściej zielonego ale ten też mam i jestem zadowolona - za taka cene :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, cena kusi, ale mnie jakoś nie przekonał. Chociaż sugerowałam się licznymi pozytywnymi opiniami o nim, ale wiadomo- każda cera jest inna :)

      Usuń
  2. jeszcze go nie miałam, ale może się skuszę. A co jest twoim faworytem w tej kategorii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kogo ze Zmierzchu najbardziej lubisz? :D
      A jeśli chodzi o żele to też nie mam ulubionego niestety.

      Usuń
    2. Dzięki za obserwację. :*
      Ja najbardziej lubię Jaspera, a zaraz po nin jest Alice z Carlislem :p

      Usuń
  3. tego jeszcze nie uzywałam , bardzo lubie z garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Biedronki używam płynu micelarnego, miałam też kule do kąpieli, lakiery i eyeliner Bella i wszystko sprawdziło się ok :) O i lubię mydło w płynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam kilka kremów do rąk, stóp, balsamy, mydła w płynie, żele pod prysznic i wszystkie były fajnie. z tym jakoś nie trafiłam :)

      Usuń
  5. ja bardzo lubie ten z drobinkami taki zielonkawy :D jest bardzo fajny! ten mam ale jeszcze lezy w szafce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go wtedy w rękach i jednak odłożyłam :P

      Usuń
    2. ja też bardzo lubię właśnie ten z drobinkami i chwalę go sobie. Kupiłam ostatnio drugą tubkę.

      Usuń
    3. ja chwilowo poluję na Białego Jelenia. Czekam już 3 tydzień aż przyjdzie do sklepu, bo przemiła pani mi go zamówiła:P

      Usuń
  6. też go mam i jak dla mnie również jest przeciętny.
    Na opakowaniu jest napisane, że ma nawilżać, jednak ja żadnego nawilżenia nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Jedynie, co zauważyłam to oczyszczanie, ale mam wrażenie, że oczyszcza równie dobrze, jak użycie samej wody.

      Usuń
  7. Hej, jeżeli Twoja apteka jest na liście to idziesz i prosisz o zestaw próbkowy :) i powinnaś bez problemu dostać. :)
    Ja dodatkowo dowiedziałam się też, że jeżeli któraś próbka mi spasuje i jeżeli potem kupię pełnowartościowy krem to dostanę coś gratis też pełnowartościowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam, do mojej cery dobry jest Eva natura herbal. Fajnie nawilża, nie wysusza, mało się pieni a ja nie lubię mieć za dużo piany więc jest OK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie kosmetyki tej firmy, ale trudno je dostać:( Zostaje tylko zamówienie przez internet.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. z Under Twenty też się nie polubiłam- ewentualnie 3w1.

      Usuń
  10. Miałam tylko micelarny i był świetny :) Ten mnie jakoś nie pociąga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)