środa, 13 lutego 2013

Zwyczjany, szybki, szkolny makijaż

Dzisiaj wpadam tu tylko na chwilkę, bo dosłownie brak mi czasu.
Zgłosiłam się do rozdania u Malinki i dlatego pokazuję Wam dzisiaj makijaż.
Malinko od razu przepraszam, że nie jest to ambitne wykonanie, ale tak, jak wspomniałam po prostu nie miałam czasu, żeby pokazać coś super (za kilka dni przy odrobinie time wykonam makijaż, który miałam na studniówce:)).

To, co? Zaczynamy? Mając dosłownie 10-15 minut przed wyjściem do szkoły nic innego nie jestem w stanie wykonać, więc pokazuję wam, jak zazwyczaj wyglądam wybierając się do mojego wspaniałego LO:)






Czego użyłam:
twarz:
1.Pollena-Ewa, Eva Natura Komfort Młodej Skóry 18+, Krem nawilżająco - matujący SPF7
2. Avon, Color Trend, Perfect and Hide Concealer <recenzja>
3. PODKŁAD DO TWARZY RIMMEL WAKE ME UP 103 true ivory
4. Oriflame Beauty, Liselotte Watkins Face Powder
5.Avon, Glow, Perełki brązujące

oczy:
1. kredka do oczu Avon (brązowo-czarna)
2. Miss Sporty, Fabulous Lash Building Mascara Waterproof

brwi:
1.Essence, Eyebrow Stylist Set (Zestaw do stylizacji brwi)

usta:
1.Pomadka do ust Oriflame Pure Colour, Candy Pink

Przepraszam, że tak krótko i bez dokładniejszego opisu :(

Zapraszam was do Maliny:
http://testykosmetyczne.blogspot.com/2013/02/rozdanie-14-walentynki-w-makijazu-z-bell.html

No i kolejne rozdanie, na które zapraszam:
  http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2013/02/drugie-rozdanie-z-julcikiem-do-wygrania.html


12 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś ładna :) a taki delikatny makijaż tylko dodatkowo to podkreśla.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to mnie rozbawiłaś:P ładnie to czasami wyglądam, jak się wyśpię i mam czas pomalować a to akurat przykład nieprzespanej nocy (prezentacja z religii;/)+ obawa przed wizyta u dentysty(słuszna obawa:( ) Ale dziękuję;*

      Usuń
  2. Ładna buzia:)))
    Też ostatnio sięgam po taki podkład, mam odcień soft beige.
    Miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I to lubię: naturalnie do szkoły :) Jak najbardziej na plus! Nie mogę patrzeć jak dziewczyny w liceum czy już nawet w gimnazjum maja tonę pomarańczowej tapety i oczy pandy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno nie ja :) Ja wręcz nienawidzę na sobie( o innych już nawet nie wspomnę) tony tapety. Pro prostu mnie to drażni. Mam takie uczucie, jakby pod tą warstwą twarz krzyczała 'powietrza!!!'. Dlatego zaraz po szkole wszystko zmywam, a kiedy nigdzie nie wychodzę mam na sobie tylko krem matujący i tyle:)

      Usuń
  4. bardzo ładny taki delikatny i nieprzesadzony!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalnie i delikatnie, czyli tak jak w szkole powinno się wyglądać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalnie, w sam raz do szkoły :) I bardzo ładna dziewczyna z Ciebie :)
    + może masz ochotę na rozdanie z Ziają i Viperą? Oto link http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2013/02/drugie-rozdanie-z-julcikiem-do-wygrania.html . Zasady są baardzo proste i szybkie, a może to właśnie do Ciebie uśmiechnie się szczęście ;)? Pozdrawiam, Julcik!

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi ten podkład z Rimmela zupełenie nie podpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jesteś chyba pierwszą osobą:) Ja go bardzo lubię i z tego, co się orientowałam, moje koleżanki również były zadowolone, ale to kwestia doboru do skóry :)

      Usuń
  8. Bardzo faajny makijaż . Mój szkolny wygląda bardzo podobnie :D Bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam :
    http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)