wtorek, 5 lutego 2013

Odżywka Keratynowa GAL

Cześć dziewczyny:) 

Jak początek tygodnia? U mnie powiedzmy, że pracowicie, ale pozytywnie. Mnóstwo testów, nauki i przygotowań do 100:)) No i co jeszcze? Ponad tydzień temu założyłam bloga i już pierwsze sukcesy- pierwsza wygrana w rozdaniu i być może współpraca z jedną z firm:) W związku z tym sama coś zorganizuję. Pomysł ten przyszedł mi do głowy, kiedy było ok 200 wejść, więc po przekroczeniu 20 obserwatorów ogłoszę moje pierwsze rozdanie.
 Co wy na to? Oczywiście te 20 pierwszych osób otrzyma dodatkowy los, jeżeli będą chciały wziąć udział.

Nie przedłużając, pokażę wam moje maleństwo:)

Odżywka Keratynowa GAL

Cena:  ok 10zł (48szt.)
 'W odżywce keratynowej zawarte są specjalnie dobrane Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) zapewniające ochronę i pełną regenerację dla paznokci, rzęs, brwi i włosów. Odżywka zawiera olejek rycynowy, olejek z wiesiołka, olejek z ogórecznika lekarskiego, olejek z drzewa herbacianego. Skład odżywki wzbogacono o witaminy A i E, które skutecznie pielęgnują i ochraniają komórki wzrostowe paznokcia, włosów i naskórka.'

Moja opinia
Dostałam opakowanie z 4 kapsułkami od koleżanki 'na próbę' i co? Szczerze to wątpiłam w jej działanie. No proszę, taka odrobinka w takiej cenie ma cokolwiek działać? Przyznaję- wyśmiałam ten produkt. Jednak dałam mu szansę, co mi szkodzi? Przez 2 tygodnie wieczorem smarowałam nim pazurki, rzęsy i brwi. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy zauważyłam, że moje paznokcie są twardsze, a skórki nie są taki brzydkie. Po prostu nie wierzyłam. Co do rzęs i brwi, no cóż nie sprawiło to ich porostu, ale nie wypadają tak często, są mocniejsze i gęstsze, więc COŚ jednak działa. I co najważniejsza, ta maleńka kapsułka wystarcza na około 4-5 dni (na rzęsy, brwi i paznokcie), więc to mega wydajny produkt. Maleńki minusik do wchłanianie- dość tłusta konsystencja i stosunkowo długo się wchłania, więc polecam stosować wtedy, kiedy macie więcej czasu, żeby nie natłuścić wszystkiego, czego dotkniecie. Po skończeniu próbek na pewno kupuję pełnowartościowy produkt.

 







Co o tym myślicie? Czego używacie, żeby poprawić wygląd pazurków i rzęs?

Zapraszam na rozdanie
 http://pixfine.blogspot.com/2013/01/urodzinowo-walentynkowe-rozdanie.html
 

 http://marttujest.blogspot.com/

http://minthairr.blogspot.pt/2013/01/rozdanie-z-okazji-po-roku-bloga.html



16 komentarzy:

  1. MOŻE CZAS WYPRÓBOWAĆ COŚ NOWEGO! GENIALNY BLOG ;)

    Zapraszam do mnie na KONKURS!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też mam gdzieś taką próbkę, muszę zacząć jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj:) może i Tobie się spodoba :)

      Usuń
    2. Weeekend spędzę na przetrzypywaniu próbkowego koszyczka :)

      Usuń
    3. no to trzymam kciuki, żebyś znalazła:) Przy okazji pewnie odkryjesz mnóstwo innych cudów:)

      Usuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako absolutny maniak, muszę spróbować tej odżywki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś i była na prawdę świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jeszcze trzy ostatnie egzaminy w niedzielę i w końcu będzie trochę luzu..:d A odżywki jeszcze nie miałam.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki:) U mnie od niedzieli luz. No powiedzmy. Wolne od szkoły i ostre zakuwanie do maturki:)

      Usuń
    2. W takim razie ja życzę powodzenia na maturce.:P Przynajmniej masz teraz w pewnym sensie trochę luzu..
      P.S: Co do miętowych czekoladek - też kojarzą mi się z dzieciństwem.. Dawno ich nie jadłam. :P Za kciuki - nie dziękuję, ale przydadzą się, bo to trzy najgorsze egzaminy.:P

      Usuń
  7. Takie maleństwo a tyle korzyści, kto by pomyślał ;)

    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączyłam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoo, czas spróbować :)

    zapraszam na konkurs♥ do wygrania buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam na rzęsy i brwi olejku rycynowego :) polecam. W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Bo chętnie tu wpadnę jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie tu :) Ja też uzywam olejku rycynowego ;)
    + nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/02/koszula-z-cwiekami.html?showComment=1360507462140#c4865660705051806227
    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od długiego czasu stosuję rybki Gal A+E i uwielbiam ale tej odżywki nie próbowałam jeszcze ..zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)