poniedziałek, 11 lutego 2013

Nowy zapach+pierwsze paczuszki

Cześć dziewczyny:)

Co tam u was? Przepraszam za brak postów, ale cały tydzień miałam urwanie głowy związane ze studniówką:) Od dzisiaj mam ferie, więc nadrobię zaległości. Widziałam, że wiele z was w ciągu tygodnia dostało mnóstwo paczuszek, na które z zazdrością patrzyłam. Też się pochwalę:P W tamtym tygodniu dostałam paczuszkę, którą wygrałam w rozdaniu u Lenki. A oto ona:


 
A dosłownie przed 15 minutami listonoszka przyniosła paczuszkę od Maliny:) Już dzisiaj zabieram się za testowanie. 
 





Dziękuję za paczuszki;*
A teraz przejdźmy do recenzji:)

Woda toaletowa Elvie;Oriflame

Cena: 39 zł
Pojemność: 30ml



 Ostatnio zauważyłam ciekawą promocję w Oriflame i oczywiście z niej korzystałam (tusz+woda toaletowa za 4.50zł). Która z was by nie uległa? Jako konsultantka kupuję sporo kosmetyków tej firmy, żebym później zapytana, co sądzę o danym produkcie mogła udzielić informacji.:)
Od razu wypróbowałam tę wodę. Pierwsze, co mi się spodobało to buteleczka. Skromna, ale bardzo wygodna, bo łatwo z niej wydostać kilka kropel. Po odkręceniu- zapach 'cytrusowy bukiet z nutami kwiatów i mchu oczaruje każdego'- o tak, w pełni się zgadzam. Jaki jest skład?- białe piżmo, świeże cytrusy, białe kwiaty. Zapach po prostu boski. Już go uwielbiam. No niestety jest i minus- trwałość. Już po godzinie niewiele czuć. Troszkę mnie to rozczarowało, ale taką małą buteleczkę mogę schować do torebki i używam, kiedy chcę:) Ogólnie jestem zadowolona z tej wody(za taką cenę nie żałuję zakupu), ale w cenie regularnej pewnie bym więcej nie kupiła(głównie ze względu na trwałość).

Któraś z was używała Elvie? Co o niej sądzicie?
Dziękuję tym kilkunastu z was, które chciały poobserwować. Powoli zbliżam się do dwudziestki, czego wyczekuję od tygodnia:)

Kolejne rozdanie:
 http://fraglesik.blogspot.com/2013/02/70-candy.html

 

8 komentarzy:

  1. trochę nowośc wpadło do Twojej kosmetyczki :) gratuluję i zazdroszczę :)
    a perfumików nie znam, ale butelecza jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ferie mi się bardzo pozytywnie zaczęły :) Taki milutki akcencik:)

      Usuń
  2. super!!! gratuluje paczuszek, miłego testowania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już nie mogę się doczekać napisania recenzji :)

      Usuń
  3. Woda raczej nie bardzo mi odpowiadała. Życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnego testowania:-))) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowych przesyłek :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)