piątek, 22 lutego 2013

Na szybko- przesyłki i prośba o pomoc

Hey dziewczyny:)

No wreszcie powróciłam! Starałam się przeczytać wszystkie zaległe posty, ale się nie dało:( Za mało czasu, więc po prostu je przeglądnęłam i tylko kilka skomentowałam. Chciałam się pochwalić paczuszkami i zaraz uciekam, ale jutro postaram się napisać coś konkretnego :)

Zacznę od Chabrowej Ani :) Dziękuję Ci bardzo ;*
 
Miałam dostać tylko Acne Killer do wypróbowania, ale Ania dołączyła mi jeszcze małe niespodzianki, które sprawiły mnóstwo radości swoją obecnością :P Zaraz po wypróbowaniu napiszę recenzje:)

A teraz paczka, na którą czekałam od kilku dni:)
Znacie Qday? Jeśli nie to za momencik Wam go przedstawię:)
Pendrive 4GB, naklejki, przywieszki i długopis, którego nie uchwyciłam na zdjęciu:( - całkiem za darmo!
Jak to zrobiłam? Jakiś miesiąc temu polowałam na pendrive i już miałam zamawiać, kiedy zobaczyłam ten o to zielony na ręce kolegi. Opowiedział mi o Qday'u i od razu wzięłam udział w zabawie. Wystarczy się zarejestrować, wchodzić na stronę i zbierać punktu XP i Q za wejście, odpowiedzenie na pytanie dziennie i pytanie XP. Na stronie jest mnóstwo przedmiotów i wystarczy uzbierać odpowiednią ilość punktów, żeby zamówić je całkiem za darmo :) Można również dostać dodatkowe punkty. Jeśli chcecie znać szczegóły piszcie na priv:)

Na Qday możecie zarejestrować się tutaj <klik>  lub wchodząc tu :<klik> i podając ten kod zaproszenia: a15a5b1104ab5539ba9390a7cd717af5

Udanej zabawy !


A teraz pomocy!!!

Od kilku dni mam coś w rodzaju 'podwójnej powieki'. Coś stało się z moją prawą powieką:( Nie uchwycę tego na zdjęciu, ale mam tak jakby dwa załamania i to bardzo przeszkadza. Wprawdzie nie boli i niewiele osób to zauważa(chyba, że się przygląda), ale jednak ja to czuję. 
Miałyście tak kiedyś? Znacie jakiś sposób na to?

18 komentarzy:

  1. niestety nie znam tego problemu :(

    zaciekawiłaś mnie tą stronką, chętnie ją odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, bo warto:) Jest mnóstwo ciekawych nagród. Ja już mam upatrzone kolejne:P

      Usuń
  2. Ale jest ona też opuchnięta? czy tylko dodatkowo załamana? Może nowy tusz/cień? Podaj więcej danych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie jest ona opuchnięta tylko dodatkowo załamana. Nie wygląda to strasznie. Kiedy pokazałam mamie to ona stwierdziła, że nic nie widzi i mimo, że dokładnie pokazywałam to miejsce, ona niczego nie zauważyła. Ponad 2 tygodnie temu miałam to samo, ale wtedy jestem przekonana, że była to wina kleju do rzęs, bo akurat na tej powiece robiłam próby;/ (uczuliło tylko mnie a rzęs i kleju tej samej firmy używała moja siostra i dwie koleżanki) Tym razem nie mam pojęcia o co chodzi. Co prawda mam nowy tusz i krem pod oczy, ale używam ich już jakiś czas(co najmniej kilka tygodni) i do tej pory nic się nie działo, więc nie wiem. Pewnie będę musiała przejść się do dermatologa:( Bo dziwnym trafem od studniówki moja skóra uległa tragicznej przemianie(dodatkowo na palcach mi się coś porobiło.;/)

      Usuń
    2. Hmm... a może jęczmień będzie Ci się robił? Ale skoro nie boli nie swędzi to hm... sama nie wiem. Jeśli Cię to martwi to rzeczywiście najlepiej żebyś się wybrała do lekarza :* Trzymam kciuki żeby to nie było nic poważnego :*

      Usuń
    3. Jęczmień raczej nie, bo to troszkę inaczej wygląda, ale pewnie lepiej będzie, jak to po prostu ktoś dokładnie obejrzy:) Dzięki:) Mam nadzieję, że mi przejdzie.

      Usuń
  3. Może ropą Ci podeszło? ja tak czasem mam że mi puchnie to może być od tarczycy albo od kosmetyków do demakijażu (reakcja alergiczna- w moim przypadku płyn miceralny bourjois)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko do demakijażu odpada, bo używam tego samego od ponad pół roku i nic mi nie było. Ale z tą tarczycą to może coś faktycznie być. Bo już kilka razy miałam różne objawy, które mogłyby wskazywać na problemy, ale oczywiście moja pani doktor niczego takiego nie stwierdziła, a podstawowe badania wyszły nieźle. Chyba będę musiała sporo poczytać sama.

      Usuń
  4. Pozdrawiam Malinową Koleżankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam przesyłkę od Ani, ale z innymi ' dodatkami' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo napiszę na blogu, ale skoro tak ładnie prosisz...
      Serum zPerfecty do cery zmęczonej i Dermedic Krem nawilżający o dogłębnym działaniu z serii HydraIN3 Hialuro i do tego właśnie maseczkę ;)

      Usuń
  6. Fajna przesyłka. Czekam na recenzję.
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, nie miałam nigdy czegoś takiego z powieką, więc nie pomogę niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. możesz spróbować:P w odpowiadaniu na pytania nie ma nic trudnego:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)