piątek, 25 stycznia 2013

Pierwsze recenzje, czyli bez czego nie da się przeżyć :)

A więc zaczynam :) Dzisiaj chciałam wam pokazać moją 'trójkę', bez której nie wyobrażam sobie wyjścia. :)

1. Krem do rąk Nature Secrets z energetyzującą miętą i maliną/ z jojobą i mango do skóry wrażliwej

Są to kremy firmy Oriflame.
Cena: ok.12 zł/szt (po promocji nawet 4.90)
Pojemność: 75 ml
Kupię ponownie: z pewnością

Te kremy kupiłam już po raz kolejny, kiedy były na promocji(co w Oriflame zdarza się często). Ich zapach jest po prostu cudowny, prawdziwie owocowy i utrzymuje się długo. Jest on dość inensywny, co akurat mnie bardzo odpowiada. Poza tym ręce po nich są gładkie, nawilżone i nie wysychają tak szybko. Krem stosuję kilka- kilkanaście razy dziennie, w zależności od potrzeby. Wystarczy niewielka ilość, żeby nawilżyć całe dłonie, więc krem jest bardzo wydajny. Nie ma żadnych problemów z 'wyciśnięciem' resztek. Plusem jest oczywiście cena, bo 5 zł za krem to jest przecież nic :) Jak dla mnie duży plusik.

2. Waniliowy krem uniwersalny
Również firmy Oriflame
Cena: 22.90zł (na promocji ok 10.90zł)
Pojemność: 15 ml

Kupię ponownie: tak

Krem uniwersalny w wielu wariantach zapachowych (uniwersalny, waniliowy, migdałowy, czekoladowy, wiśniowy, karmelowy). Ja akurat posiadam waniliowy. Można go stosować jako balsam do ust, skórek wokół paznokci, suchych łokci itd. Dosłownie do wszelkiego użytku! Ja stosuję go głównie jako balsam do ust i czasami do posmarowania skórek, ponieważ jest go niewiele i po prostu szkoda mi go na dłonie czy łokcie. Ma gęstą konsystencję, nie jest tłusty a jednocześnie idealnie nawilża usta, przez co są mniej podatne na pękanie, wysuszenie i pięknie błyszczą. Jedynym minusem jest jego opakowanie. Może stanowić problem zwłaszcza dla posiadaczek długich paznokci, bo często zachodzi za nie. To chyba jedyna jego wada.

3. Benzacne- lek na trądzik(krem)

Cena: ok 10 zł
Pojemność: 30 g

Kupię ponownie: tak
Opis producenta
 Działanie
Lek zawiera substancję czynną benzoilu nadtlenek. Benzoilu nadtlenek po zastosowaniu na skórę łatwo przenika do warstwy rogowej naskórka i hamuje rozwój bakterii beztlenowych Propionibacterium acnes, będących jedną z przyczyn trądziku pospolitego. Działa on także złuszczająco na naskórek, zmniejsza liczbę zaskórników.
Wskazania:
  Preparat stosowany w leczeniu różnych postaci trądziku pospolitego
 Dawkowanie:
  Lek jest przeznaczony do stosowania miejscowego na skórę.
Dorośli i dzieci w wieku powyżej 12 lat:
Stosować raz lub dwa razy na dobę.
Po umyciu i osuszeniu trądzikowej skóry na chorobowo zmienione miejsca nanieść niewielką ilość leku - wystarczającą do ich pokrycia - i delikatnie wetrzeć. Zwykle w ciągu 2 do 3 pierwszych tygodni leczenia stosuje się lek o zawartości nadtlenku benzoilu 50 mg/g i w razie konieczności kontynuuje leczenie lekiem o zawartości nadtlenku benzoilu 100 mg/g.
Po użyciu leku należy umyć ręce.

Ode mnie:

Niestety, jak większość nastolatek mam problem z trądzikiem, co bynajmniej nie jest powodem do radości. Miałam już mnóstwo kremów, maści i różnego typu preparatów na trądzik. Wydałam mnóstwo pieniędzy i nic. W końcu trafiłam na wybawcę- Benzacne. Poleciła mi go farmaceutka, kiedy podała cenę byłam sceptycznie do niego nastawiona, skoro nie pomogły drogie preparaty to niby ma pomóc produkt za 10 zł? I tu mnie zaskoczył.Jest genialny.! Wysusza pryszcze już w ciągu kilku godzin a po 2 tygodniach nie ma po nich śladu. Ma gęstą konsystencję i łatwo się go nakłada. Ma charakterystyczny zapach, co jednak nie jest jego wadą. Jak widać na zdjęciu mój już się kończy, ale zamierzam kupić kolejny. Jest on również dostępny w żelu i w wersji 10%( większe stężenie nadtlenku benzoilu), więc może zdecyduję się na żel.

Dzisiaj się trochę rozpisałam. Mam nadzieję, że wam się podoba.

Biorę udział w kolejnych rozdaniach:
1. http://zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com/2013/01/rozdanie.html

2. Rozdanie u czarnulki25
http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/2013/01/ahh-kiedy-wiosno-przyjdziesz.html

3. Rozdanie u Chabrowej Ani
http://chabroweoczyani.blogspot.com/2013/01/mae-chabrowe-rozdanie.html

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzięki :) mam nadzieję, że tu czasami wpadniesz :_)

      Usuń
  2. nie miałam nic z oriflame kurcze jakoś nam nie po drodze ^^ powodzenia w blogowaniu życzę i zapraszam do mnie na rozdanie ;) http://beauty-by-ivette.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-rozdanie_21.html .obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnością biorę udział w twoim rozdaniu, może mi się poszczęści :)

      Usuń
  3. Ten waniliowy krem jest ciekawy... z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, jak tylko będziesz miała okazję, bo naprawdę warto. Mój już niestety dosięga dna, ale teraz pewnie zdecyduję się na inną opcję zapachową :)

      Usuń
  4. Dziekuję za udział w moim rozdaniu :) Baw się dobrze na blogspocie :) i dodaję do obserwowanych :) wiem, jak ważne jest takie wsparcie na początku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) Miło, że rozumiesz:)

      Usuń
    2. każdy kto zaczynał wie, jakie to fajne uczucie, gdy liczba obserwujących wzrasta :) początki są trudne, potem jest już tylko z górki :)
      wpadaj do mnie częściej :)

      Usuń
    3. na pewno będę częstym gościem :))

      Usuń
  5. Hej, dziękuje że zechciałaś zajrzec do mnie i wziąśc udział w moim rozdaniu :) będę wpadac częśto :)))
    Ps. powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na moje rozdanie:
    http://wikimiss.blogspot.com/2012/12/rozdanie-nr1.html
    Ps. ciekawy wpis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorę już udział u ciebie w rozdaniu:))

      Usuń
  7. chetnie sprobuje tej masci;)
    zapraszam do siebie na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo mi pomógł krem podobny do benzacne :) A trądzik miałam straszny...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)