środa, 30 stycznia 2013

Oceanic, AA Therapy Trądzik, Tonik antybakteryjny

Cześć:) Dzisiaj mam dla was recenzję toniku, który kupiłam jakiś czas temu w aptece. Poleciła mi go farmaceutka, która bardzo go chwaliła, więc zaryzykowałam :)

 Oceanic, AA Therapy Trądzik, Tonik antybakteryjny

Tonik antybakteryjny z kwasem azelainowym i kompleksem witaminy B. Do skóry trądzikowej i łojotokowej.
Od producenta:
Bezalkoholowy tonik łagodzący zmiany trądzikowe i łojotokowe. Działa przeciwbakteryjnie i łagodzi podrażnienia, przez co zmniejsza ilość zaskórników i wykwitów skórnych. Regeneruje naskórek, wygładza i nawilża.

Moja opinia:
Niestety rozczarował mnie i to bardzo. Zaufałam pani w aptece i to chyba był błąd. Jeżeli chodzi o skórę to nie zmniejsza ilości zaskórników, co to, to na pewno nie. To samo mogę powiedzieć o zmianach trądzikowych. Zero działania. Jeżeli chodzi o wygładzenie i nawilżenie to muszę przyznać, że z tego jestem zadowolona. Skóra jest nawilżona i gładka. Jednak minusik duży za przetłuszczanie- już po kilku godzinach cała się święcę:( Za co jeszcze plusik? Za opakowanie i wydajność. Mam go już pół roku i zużyłam ok 3/5 opakowania i chcę go 'zmordować' do końca. Ogólnie oceniam go 3/6 i pewnie więcej nie kupię.

Cena: 19zł
Pojemność: 250 ml
Dostępność: apteki/ strony internetowe

A wy co sądzicie o kosmetykach AA? Macie jakieś sposoby na matowienie skóry, bo ostatnio moje 'świecenie' doprowadza mnie do szału.


Rozdania Zapraszam!
http://sweetperelka.blogspot.com/2013/01/konkurs-u-sweetperelka-zapraszam.html

 

http://rudaa12.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-rozdanie.html

14 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego toniku i raczej po Twoich słowach nie kupię ;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko moja opinia :) Przed chwilą z ciekawości weszłam na wizaż i opinie są różne. Dla jednych to ideał, dla drugich porażka. Ja zostanę pomiędzy:)

      Usuń
  2. Jak dobrze, że ja go nie kupiłam - ogólnie nie przepadam za AA, jakoś mnie do siebie nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ochotę na kilka innych produktów tej firmy, ale na razie chyba się powstrzymam.

      Usuń
  3. Lubię pielęgnację z AA :)
    już niebawem wyniki mojego rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakich kosmetyków z AA używasz? Może, jak mi przejdzie złość na ten tonik to przełamię się i coś wypróbuję. A na wyniki czekam niecierpliwie i mam ogroooomną nadzieję, że mi się poszczęści:)

      Usuń
  4. miala z AA plyn micelarny no i spisal sie tak po czesci i nie do konca dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też próbowałaś go zmęczyć do końca?

      Usuń
  5. Miałam jakiś czas temu tonik z AA i też cudów nie było, chociaż nie podpadł mi też w żaden sposób. Taki zwyklaczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chociaż tyle miałaś szczęścia. Ja się chyba nie lubię z AA:)

      Usuń
  6. Szkoda, że Ci nie przypasował. Na świecenie to chyba tylko potrafię polecić puder matujący. Dziękuję za wzięcie udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam, ale nadal nie trafiłam na coś genialnego. Zastanawiam się nad pudrem bambusowym, bo słyszałam o nim trochę dobrego:)

      Usuń
  7. Kosmetyki z AA nie używam jakoś nie mam do nich przekonania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno temu miałam tonik z AA ale tylko jeden raz i inną wersję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)