poniedziałek, 28 stycznia 2013

Avon, Color Trend, Perfect and Hide Concealer

Hey dziewczyny :)
Dzisiaj chciałam wam pokazać korektor, którego używam:))

Avon, Color Trend, Perfect and Hide Concealer (Korektor `Perfekcjonista`)

 
Mojego używam już jakiś czas, ale w tej chwili jest dostępny w nowej wersji opakowania:
Cena: 8.99zł
Pojemność: 3,6g
Dostępne kolory: light/medium

Używam go już kilka lat i nadal jestem z niego zadowolona. Nie jest to może najcudowniejszą rzecz jaką posiadam, ale mimo wszystko bardzo go lubię. Najczęściej stosuję go aby zamaskować wypryski albo żeby zakamuflować moje 'worki' pod oczami. Świetnie się spisuje, bo zakrywa niedoskonałości i łatwo się rozsmarowuje, więc nie pozostawia efektu kolorowych punktów na twarzy. Niestety dostępny tylko w dwóch kolorach.

+cena
+działanie
+ konsystencja
+krycie
+wydajność
- różnorodność kolorów

 A wy czego używacie, żeby ukryć nieprzespaną noc?:) Z racji, że biorę udział w licznych rozdaniach, postanowiłam sama coś zorganizować w niedługim czasie. Na razie czekam, żeby na blogu pojawiło się więcej osób, a wtedy na pewno coś zorganizuję. A teraz chciałam się wam pochwalić dzisiejszymi zakupami:
1. Rossmann/ Sekret Urody/ apteka


     

 

 

 

 Używałyście czegoś? Co o tym myślicie?:)

 

 

 

 

 

     A teraz zakupy z 'Ciuszka' (w rzeczywistości wyglądają o niebo lepiej) 
                  Rozdanie!!!
http://kraina-testow.blogspot.com/2013/01/niespodzianka-dla-mnie-od-was-i-dla-was.html

7 komentarzy:

  1. Uzywałam rzęs tej firmy i są rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się trzymają? Bo nigdy w życiu nie używałam sztucznych rzęs, ale w końcu 100dniówka jest raz w roku i można sobie pozwolić. Trochę się boję, że mi odpadną:(

      Usuń
  2. produkty Benzacne są naprawdę świetne!

    zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jeśli chodzi o sztuczne rzęsy to tylko kępki miałam ;) dziękuję Ci że przeczytałaś cały post i się wypowiedziałaś :) dokładnie tak jest niestety, badania wszystkie w porządku ale jednak coś się dzieje a nie mogą stwierdzić co Ci dolega... i człowiek jest bezsilny w takim momencie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. i mi by się przydał jakiś dobry korektor , ostatnio dużo dobrych opinii słyszę o tych z Avonu:)Pozdrawiam Malinową Koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz korektora to mogę ci go gorąco polecić:) Miałam już kilka innych i niestety- wylądowały w koszu. Dawałam im wiele szans, ale ostatecznie przegrały.

      Usuń
  5. Chyba skuszę się na ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)